nedtelling Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Jeg takker for året som har gått her inne på DOL.. Jeg har hatt mange fine og spennende stunder foran PC`n. Håper det nye året gir mange gode nyheter for dere som nå er i ventefasen! Vi er nå så heldige å være tre i vår famile som bor under samme tak,. Tenk vi skal feire jul med en liten engel! Jeg må idag pakke ned PC`n til etter nyttår, og vil ikke være online før uti januar. Så derfor GOD JUL og GODT NYTT ÅR! 0 Siter
Lengsel1365380312 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Det samme til dere tre også! Håper julen blir over all forventning! Varm juleklem fra 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 ... til alle kjekke DOL'ere! Jeg har også hatt et givende år "her inne" - særlig var forumet godt å ha i ville før-tildelingstider i sommer!! I år skal vi nyte første jul med TO barn - en super-oppskrudd 4-åring som stadig ber mamma ringe julenissen (hvilket mamma pliktoppfyllende gjør hver kveld) og vår nyankomne 14-måneder gamle prinsesse som ikke skjønnner alt, men som begeistret rauter "Åhhhhh!" hver gang vi går forbi julekalenderen (med sjokolader i...). I dag skal juletreet opp, og så vil det jo vise seg hvor lenge pynten får henge! Jeg ønsker alle sammen en riktig god jul - og takker for det gamle! Klem 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 God jul og godt nyttår til dere alle sammen fra 0 Siter
Melissa Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Kjære nedtelling Ønsker også deg og dine en riktig god jul og ett godt nytt år :-). Kos dere masse med engelen!! Klemmer fra 0 Siter
rao Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Kjære nedtelling Ønsker også deg og dine en riktig god jul og ett godt nytt år :-). Kos dere masse med engelen!! Klemmer fra Kjære nedtelling )) Ønsker dere tre en fantastisk deilig jul og et strålende nytt år !!!! Det er spesiellt å feire jul med eget barn for første gang- og ekstra spesiellt er det når barnet er så mye med ))). klem fra 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 GOD JUL og GODT NYTT ÅR fra oss også!! Kos dere masse:o) Juleklem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.