Gå til innhold

God jul og godt nytt år!

Anbefalte innlegg

Jeg takker for året som har gått her inne på DOL.. Jeg har hatt mange fine og spennende stunder foran PC`n.

Håper det nye året gir mange gode nyheter for dere som nå er i ventefasen!

Vi er nå så heldige å være tre i vår famile som bor under samme tak,. Tenk vi skal feire jul med en liten engel!

Jeg må idag pakke ned PC`n til etter nyttår, og vil ikke være online før uti januar. Så derfor

GOD JUL og GODT NYTT ÅR!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130548-god-jul-og-godt-nytt-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

carla1365380461

... til alle kjekke DOL'ere!

Jeg har også hatt et givende år "her inne" - særlig var forumet godt å ha i ville før-tildelingstider i sommer!!

I år skal vi nyte første jul med TO barn - en super-oppskrudd 4-åring som stadig ber mamma ringe julenissen (hvilket mamma pliktoppfyllende gjør hver kveld) og vår nyankomne 14-måneder gamle prinsesse som ikke skjønnner alt, men som begeistret rauter "Åhhhhh!" hver gang vi går forbi julekalenderen (med sjokolader i...).

I dag skal juletreet opp, og så vil det jo vise seg hvor lenge pynten får henge!

Jeg ønsker alle sammen en riktig god jul - og takker for det gamle!

Klem

Kjære nedtelling

Ønsker også deg og dine en riktig god jul og ett godt nytt år :-). Kos dere masse med engelen!!

Klemmer fra

Kjære nedtelling :o))

Ønsker dere tre en fantastisk deilig jul og et strålende nytt år !!!! Det er spesiellt å feire jul med eget barn for første gang- og ekstra spesiellt er det når barnet er så mye med :o))).

klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...