Gå til innhold

I wish you a merry christmas, I wish you a merry christmas...

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

I wish you a merry christmas and a happy new year!!!!!:o)

Nå skal vi endelig snart få kjenne den herlige freden som senker seg over oss når butikkene stenger og vi slipper å tenke på noen verdens ting:o) I løpet av to effektive dager har mor fått ordnet opp med presanger til 30 stykker, vasket og gjort i stand i huset + laget hjemmelaget marsipan (til prinsessens store glede:o) Mamma spiste jo av deigen!) Vi har lagt syke i snart to uker, hele familien, men nå har mor kommet seg på bena igjen og da må det skje ting og det raskt. Så når morgendagens halve arbeidsdag er over, da skal jeg endelig slappe av. På kvelden skal jeg drikke vin og pynte juletre mens far slenger seg på sofaen, drikker øl og ser på "Grevinnen og hovmesteren". Det er livet!

Jeg gleder meg som en unge til julaften og håper jeg får en presang i julestrømpe på morgenen:o)))

Ha en riktig god jul og kos dere alle sammen!!

med hilsen en dolvenn

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...