Gå til innhold

Etterlysning på APC - jente fra Wuhan

Anbefalte innlegg

Hvem skrev og fortalte at de muligens kjente til noen som hadde vært i samme reisefølge. Mailen kom ikke frem.

"More Help from Norweigan Families Please

I got so much feedback from those families in Norway regarding finding Yang

WenJia's family. Thank you all so much. I will contact the agencies as a

last resort, but one of you emailed me and said you may know of someone who

may have travelled with WenJia's parents. They went to Wuhan and received

their babies on December 1st. WenJia is from Dangyang City. I am not at

work this week and was not able to access the person's email who told me

this. Could you email me at home at lacyrose@o... if you are that

person OR if you have any information. PLEASE NOTE: The foster family

wants me to make we don't tell the authorities as it is not advocated for

foster families to speak with adoptive parents. If anyone spreads the word,

please let whoever you are telling know this information. I trust this

foster family, so the parents can be comfortable. They are not asking for

money or gifts or anything. Thanks so much for your help and MERRY

CHRISTMAS TO ALL!

Rita"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130583-etterlysning-p%C3%A5-apc-jente-fra-wuhan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg skrev tidligere at jeg muligens nettopp hadde hilst på familien. Hvis det er dem, så har de nettopp kommet hjem fra Kina (natt til søndag). Jeg vil vente med å ringe dem i noen dager.

Det med Wuhan kommer i hvert fall ikke fra meg (muligens fra AAA som skrev noe i forb. med etterlysningen ?).

Hilsen

Hei,

Jeg skrev tidligere at jeg muligens nettopp hadde hilst på familien. Hvis det er dem, så har de nettopp kommet hjem fra Kina (natt til søndag). Jeg vil vente med å ringe dem i noen dager.

Det med Wuhan kommer i hvert fall ikke fra meg (muligens fra AAA som skrev noe i forb. med etterlysningen ?).

Hilsen

Sender henne en mail og sier at hun muligens hører noe mer på nyåret.

Hei,

Hilsen

Hei!

Jeg skrev noe ja! :o) Jeg kjenner noen fra en gruppe som nylig var i Wuhan. (og denne jenta var adoptert i Wuhan nå i desember) De har også nylig kommet hjem, og jeg vil ikke forstyrre dem de første dagene.

Jeg har også skrevet til damen i USA og sagt at jeg ikke har glemt henne. :o)

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...