Gå til innhold

Hvor får man kjøpt saueskinn/reinsdyrskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet hvor man kan få kjøpe saueskinn eller reinsdyrskinn (helst)? Vet dere også hvor mye et sånt vil koste? Drømmer om å ha et sånt i hjørnet av sofaen...

Tusen takk til alle som orker å svare meg! :)

Skrevet

Tror mutter kjøpte et sånt på husfliden i fjor en gang...

Skrevet

Jeg vil anbefale saueskinn. Poden fikk et reinsdyrskinn i gave og det røytet aldeles grusomt! Bare vi så på skinnet så slapp det hår, det var hår absolutt overalt! Saueskinnsfellen min derimot (fra Nøstebarn) har ikke sluppet ett eneste hår på de 3 årene jeg har hatt den, tror jeg.

Skrevet

Tror mutter kjøpte et sånt på husfliden i fjor en gang...

Takk! :) Da skal jeg stikke på Husfliden og ta en titt! God jul :)

Gjest Flørten
Skrevet

Du får kjøpt stilige, hvite saueskinn på Ikea (faktisk) til underkant av 500 kr.

Mykt og deilig!

Skrevet

Jeg vil anbefale saueskinn. Poden fikk et reinsdyrskinn i gave og det røytet aldeles grusomt! Bare vi så på skinnet så slapp det hår, det var hår absolutt overalt! Saueskinnsfellen min derimot (fra Nøstebarn) har ikke sluppet ett eneste hår på de 3 årene jeg har hatt den, tror jeg.

Tusen takk! :)

Da blir det saueskinn. Husker du hvor mye du betalte?

Skrevet

Du får kjøpt stilige, hvite saueskinn på Ikea (faktisk) til underkant av 500 kr.

Mykt og deilig!

Så utrolig bra! Ikea tenkte jeg ikke på! Men da drar jeg dit snart! :) Takk og god jul! :)

Skrevet

Hva - skal du ha pels???

Trodde det var "umoralskt" nå jeg....:-)

Skrevet

Jeg og tror de har et deilig saueskinn på ikea... hadde det forrige vinter iallfall.

Gjest Flørten
Skrevet

Så utrolig bra! Ikea tenkte jeg ikke på! Men da drar jeg dit snart! :) Takk og god jul! :)

Bare hyggelig!

Gledelig jul til deg også!

Skrevet

Hva - skal du ha pels???

Ikke sau vel, vi spiser jo kjøttet. Er stort sett dyr som kun fores opp for å flå skinnet av som er veldig umoralsk.

Skrevet

Hva - skal du ha pels???

Hehe!

Jeg må innrømme at jeg ikke ser noe galt i å bruke pels alltid. Det kommer an på hva slags pels det er og hvordan dyrene blir behandlet. Det verste jeg vet er folk som er pelsmotstandere for enhver pris (selv pelser av dyr som har levd bra) og som samtidig spiser egg av burhøns. Hyklersk!

Men du fikk meg til å smile, Goliath :) God jul!

Skrevet

Hehe!

Jeg må innrømme at jeg ikke ser noe galt i å bruke pels alltid. Det kommer an på hva slags pels det er og hvordan dyrene blir behandlet. Det verste jeg vet er folk som er pelsmotstandere for enhver pris (selv pelser av dyr som har levd bra) og som samtidig spiser egg av burhøns. Hyklersk!

Men du fikk meg til å smile, Goliath :) God jul!

Godt du tok det som den spøken det var:-)

God jul til deg også!!

Skrevet

Ikke sau vel, vi spiser jo kjøttet. Er stort sett dyr som kun fores opp for å flå skinnet av som er veldig umoralsk.

Det var en liten spøk:-)

Gjest uten signatur
Skrevet

Møbel- og/eller interiørforretninger.

Så det i en butikk nå rett før jul. Mulig det var IKEA rett og slett.

Skrevet

De har saueskinn på Ikea til 395,-

Kjøpte nemlig et til broren min til jul :o)

Hilsen Maya

Skrevet

Kjøpte et helt hvitt saueskinn i dag på KID interiør. Det kosta 399 og var bare aldeles nydelig og kjempemykt. Kan til og med vaskes. Jeg ble helt betatt jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk! :)

Da blir det saueskinn. Husker du hvor mye du betalte?

På Nøstebarn kostet det vel rundt 900,- tror jeg, men det er et supert skinn og så kan det vaskes i vanlig vaskemaskin!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...