Dolores Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Hei! Noen som vet hvor man kan få kjøpe saueskinn eller reinsdyrskinn (helst)? Vet dere også hvor mye et sånt vil koste? Drømmer om å ha et sånt i hjørnet av sofaen... Tusen takk til alle som orker å svare meg! 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Tror mutter kjøpte et sånt på husfliden i fjor en gang... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Jeg vil anbefale saueskinn. Poden fikk et reinsdyrskinn i gave og det røytet aldeles grusomt! Bare vi så på skinnet så slapp det hår, det var hår absolutt overalt! Saueskinnsfellen min derimot (fra Nøstebarn) har ikke sluppet ett eneste hår på de 3 årene jeg har hatt den, tror jeg. 0 Siter
Dolores Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 Tror mutter kjøpte et sånt på husfliden i fjor en gang... Takk! Da skal jeg stikke på Husfliden og ta en titt! God jul 0 Siter
Gjest Flørten Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Du får kjøpt stilige, hvite saueskinn på Ikea (faktisk) til underkant av 500 kr. Mykt og deilig! 0 Siter
Dolores Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 Jeg vil anbefale saueskinn. Poden fikk et reinsdyrskinn i gave og det røytet aldeles grusomt! Bare vi så på skinnet så slapp det hår, det var hår absolutt overalt! Saueskinnsfellen min derimot (fra Nøstebarn) har ikke sluppet ett eneste hår på de 3 årene jeg har hatt den, tror jeg. Tusen takk! Da blir det saueskinn. Husker du hvor mye du betalte? 0 Siter
Dolores Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 Du får kjøpt stilige, hvite saueskinn på Ikea (faktisk) til underkant av 500 kr. Mykt og deilig! Så utrolig bra! Ikea tenkte jeg ikke på! Men da drar jeg dit snart! Takk og god jul! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Hva - skal du ha pels??? Trodde det var "umoralskt" nå jeg....:-) 0 Siter
snilen Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Jeg og tror de har et deilig saueskinn på ikea... hadde det forrige vinter iallfall. 0 Siter
Gjest Flørten Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Så utrolig bra! Ikea tenkte jeg ikke på! Men da drar jeg dit snart! Takk og god jul! Bare hyggelig! Gledelig jul til deg også! 0 Siter
snilen Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Hva - skal du ha pels??? Trodde det var "umoralskt" nå jeg....:-) Ikke sau vel, vi spiser jo kjøttet. Er stort sett dyr som kun fores opp for å flå skinnet av som er veldig umoralsk. 0 Siter
Dolores Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 Hva - skal du ha pels??? Trodde det var "umoralskt" nå jeg....:-) Hehe! Jeg må innrømme at jeg ikke ser noe galt i å bruke pels alltid. Det kommer an på hva slags pels det er og hvordan dyrene blir behandlet. Det verste jeg vet er folk som er pelsmotstandere for enhver pris (selv pelser av dyr som har levd bra) og som samtidig spiser egg av burhøns. Hyklersk! Men du fikk meg til å smile, Goliath God jul! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Hehe! Jeg må innrømme at jeg ikke ser noe galt i å bruke pels alltid. Det kommer an på hva slags pels det er og hvordan dyrene blir behandlet. Det verste jeg vet er folk som er pelsmotstandere for enhver pris (selv pelser av dyr som har levd bra) og som samtidig spiser egg av burhøns. Hyklersk! Men du fikk meg til å smile, Goliath God jul! Godt du tok det som den spøken det var:-) God jul til deg også!! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Ikke sau vel, vi spiser jo kjøttet. Er stort sett dyr som kun fores opp for å flå skinnet av som er veldig umoralsk. Det var en liten spøk:-) 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Møbel- og/eller interiørforretninger. Så det i en butikk nå rett før jul. Mulig det var IKEA rett og slett. 0 Siter
Maya Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 De har saueskinn på Ikea til 395,- Kjøpte nemlig et til broren min til jul ) Hilsen Maya 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Kjøpte et helt hvitt saueskinn i dag på KID interiør. Det kosta 399 og var bare aldeles nydelig og kjempemykt. Kan til og med vaskes. Jeg ble helt betatt jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Tusen takk! Da blir det saueskinn. Husker du hvor mye du betalte? På Nøstebarn kostet det vel rundt 900,- tror jeg, men det er et supert skinn og så kan det vaskes i vanlig vaskemaskin! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.