Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenk det, første jul med barn i huset! Vi gleder oss vilt og hemningsløst.

Julaften skal tilbringes hos oss. Vet ikke helt om vi har kontrollen, men jul blir det vel uansett..

Treet er iallefall pyntet. Prinsessen var helt i ekstase, hun syns det er nyyydelig. "Fint mamma, fint" sier hun hele tiden. Godt at noen syns det da. Vi har kjøpt det styggeste treet på denne siden av Langfjella, det er jeg sikker på. Det ser ut som det har stått 20 år under en sky med sur nedbør, og det er så asymmetrisk at dere vil ikke tro det. Jeg begriper ikke hvor jeg var da jeg (nei, kan ikke skylde på loverboy!) plukket det ut. Sånn går det når man kjøper juletre i 0 grader og stiv kuling. Jeg trodde kanskje at det kom til å bli fint med pynt på, men nix. Og det selv om jeg har stusset litt på grenene for å se om jeg kunne lure fram en mer tradisjonell juletrefasong på det. Jaja, om to uker er det historie uansett. :o)) Hihi...

Prinsessen ligger for øyeblikket i sengen sin og avholder kinesisk mesterskap i knøtteturn. Hun ligger an til å vinne. ;-) Selv om hun egentlig ikke har peiling på hva jul er, forstår hun at det er et eller annet på gang, og hun har vært helt hyper i kveld. Hun har forøvrig nytt hele førjulstiden, alt er show, bortsett fra den skumle nissen... Det tok henne _veldig*_ kort tid å venne seg til at det kom en sjokolade hver dag til barne-TV f.eks... ;-)

GOD JUL OG GODT NYTTÅR ønskes alle på forum fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130652-gooood-juuul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

og god jul til deg også. Lillesøster er helt klar her også, morsomt å pynte juletre.

hun har vært veldig opptatt av gaveinnpakking, spesielt til bestevenninne/tremenningen. Hun fant til og med en våtserviett fra kinafly som lå å slang. Den skulle Oda ha ikke tale om å diskutere det. Pakket inn ble den tilslutt, men jeg antar at 2-åringen som åpner den ikke synes det er like stas :-)

Ha en kjempefin jul til deg AAA og familien, OG alle dere andre der ute....

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130652-gooood-juuul/#findComment-800566
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...