Gå til innhold

Jul...

Nestor sin mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Nestor sin mamma

Vi tente lys, for Christoffer, Nestor og alle de andre englene.

Julen har vært koselig, men veldig tøff. Tårene sitter veldig løst. Føler jeg er litt alene med de om dagen - mannen min forstår ikke. Vet at januar blir ennå tøffere. Christoffer skulle blitt to år 18.januar. Nstor skulle blitt like gammel dagen før.

Vi må støtte hverandre nå. Jeg trenger det!

Hilsen Ingrid, mamma til Christoffer i himmelen samt Viktor født 01.01.03.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130664-jul/#findComment-802794
Del på andre sider

Nestor sin mamma

Kjære Nestor sin mamma

Vi tente lys, for Christoffer, Nestor og alle de andre englene.

Julen har vært koselig, men veldig tøff. Tårene sitter veldig løst. Føler jeg er litt alene med de om dagen - mannen min forstår ikke. Vet at januar blir ennå tøffere. Christoffer skulle blitt to år 18.januar. Nstor skulle blitt like gammel dagen før.

Vi må støtte hverandre nå. Jeg trenger det!

Hilsen Ingrid, mamma til Christoffer i himmelen samt Viktor født 01.01.03.

Tenk det,Ingrid,at når rakettene flyr opp til himmelen nyttårsaften,så tar de på en måte med seg vår kjærlighet opp til englene våre:i ekspressfart...!

Viktor skal få et lys tent av meg på bursdagen sin,tenker på deg da og selvfølgelig også den 18.januar!Tenk at du husker Nestor sin dato,tusen takk!

Beste ønsker for det nye året til deg og dine.Mvh og en varm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130664-jul/#findComment-803282
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...