Gå til innhold

FU: Hvilke twist biter ligger igjen hos dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foretrekker: Dajm, kokos, den lakristingen, japp, jordbær (til nød) og den appesindingsten. Ja, og den beste: Den mer eller mindre firkanta tingen med sånn nøttegreie inni!

Har ikke spist Twist i dag (utrolig!) så det er mulig jeg glemmer noen, men mange av de andre ligger ofte igjen.

Jeg digger Jordbær og hater, som alle andre, denne Black saken de har prestert å putte oppi. Noenmå i klartekst fortelle Freia og resten av sjokoladekokerne at sjokkis og lakris ikke harmonerer på noen måte.

Mest av alt savner jeg aprikosmarsipan som de tok vekk for 15 år siden eller så...

Annonse

Finnes det virkelig noen som liker caramel, japp, cocos og jordbær?

Muligens med unntak av japp er det disse som lever lengst hos oss.

Selv vil jeg aller helst ha igjen mandelputa, som vel forsvant før de fleste av dere ble født.

Den var nydelig innpakket og smakte likedan

mimrer gamle

Selv vil jeg aller helst ha igjen mandelputa, som vel forsvant før de fleste av dere ble født.

mimrer gamle

"Finnes det virkelig noen som liker caramel, japp, cocos og jordbær?"

Det er jo de virkelig gode, i tillegg til lakrisdingsten.

Jeg er dog enig med de andre her i at den Black-tingen er en lumsk faen som ikke har noe med sunn fornuft å gjøre.

Gjest schefflera

Foretrekker: Dajm, kokos, den lakristingen, japp, jordbær (til nød) og den appesindingsten. Ja, og den beste: Den mer eller mindre firkanta tingen med sånn nøttegreie inni!

Har ikke spist Twist i dag (utrolig!) så det er mulig jeg glemmer noen, men mange av de andre ligger ofte igjen.

La oss sende tilbake den Black-greia, for den er IKKE god. Og hvis mange nok protesterer ved å sende den tilbake, MÅ de vel ta til fornuft......eller hva?

Hvem blir med?????

Jeg digger Jordbær og hater, som alle andre, denne Black saken de har prestert å putte oppi. Noenmå i klartekst fortelle Freia og resten av sjokoladekokerne at sjokkis og lakris ikke harmonerer på noen måte.

Mest av alt savner jeg aprikosmarsipan som de tok vekk for 15 år siden eller så...

Den med aprikos, tror jeg at jeg husker! (?)

Var den mørk slik som banan-twisten?

La oss sende tilbake den Black-greia, for den er IKKE god. Og hvis mange nok protesterer ved å sende den tilbake, MÅ de vel ta til fornuft......eller hva?

Hvem blir med?????

Hva med at alle sender restene fra twistposen til meg og så kan vi se om det er igjen noe til å ha et aldri så lite twist-bytte en dag?

Annonse

mimrer gamle

Mandelpute hørtes litt rart ut.

Men ellers ser det ut til at vi kunne byttet twistrester!

Hos oss ligger alle med nøtter igjen...

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like en sjokolade som er ødelagt av nøtter inni... ;)

Den verste er den som er nesten bare nøtt, til og med en _hel_ nøtt, med litt sjokolade utenpå. Den ser ut som en terning.

De med toffe/hard karamell o.l. ligger også igjen.

Jeg liker best de med saftig fyll, eller bare sjokolade. Jeg savner aprikossjokoladen.- Men jordbær og andre med sånt deilig fyll, de er best!

Gjest uten signatur

Må bare si at jeg husker ikke lenger hvilke biter som er i Twist-posen jeg. Sist jeg kjøpte var det jo SÅ mye nytt.

Men kokos'en var der fortsatt. DEN er god. Og marsipan med sjokolade liker jeg. Og jeg liker hard karamell og den gammaldagse lakrisen. Det var noe nytt jeg trodde var lakris; æææææsj sier jeg bare. Hva VAR det da?

Nei, Twist er ikke som før nei.

Må bare si at jeg husker ikke lenger hvilke biter som er i Twist-posen jeg. Sist jeg kjøpte var det jo SÅ mye nytt.

Men kokos'en var der fortsatt. DEN er god. Og marsipan med sjokolade liker jeg. Og jeg liker hard karamell og den gammaldagse lakrisen. Det var noe nytt jeg trodde var lakris; æææææsj sier jeg bare. Hva VAR det da?

Nei, Twist er ikke som før nei.

det var den black saken.

Heeeeelt fryktelig !!!!

Hvem blir med?????

Min teori er at Freia har gjort det for oppmerksomhet !

Det er da for pokker ingen annen logisk forklaring....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...