Gå til innhold

FU: Hvilke twist biter ligger igjen hos dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med at alle sender restene fra twistposen til meg og så kan vi se om det er igjen noe til å ha et aldri så lite twist-bytte en dag?

Jeg kan sende 2 lakris og en marsipan hvis du sender meg en kasse øl. Er det greit?*L*

Hos oss ligger alle med nøtter igjen...

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like en sjokolade som er ødelagt av nøtter inni... ;)

Den verste er den som er nesten bare nøtt, til og med en _hel_ nøtt, med litt sjokolade utenpå. Den ser ut som en terning.

De med toffe/hard karamell o.l. ligger også igjen.

Jeg liker best de med saftig fyll, eller bare sjokolade. Jeg savner aprikossjokoladen.- Men jordbær og andre med sånt deilig fyll, de er best!

Den med nøtt i er jo god! Men jeg er allergisk mot nøtter...

Annonse

Cocos, Black og den med nougat. *Brekninger* Men jeg savner fortsatt den rundt med aprikos som var da jeg var liten. Og dessuten var det et stort pluss da de endelig klarte å kvitte seg med den ekleste av dem alle: Bananen! :o)

Kizza1365380506

Cocos, Black og den med nougat. *Brekninger* Men jeg savner fortsatt den rundt med aprikos som var da jeg var liten. Og dessuten var det et stort pluss da de endelig klarte å kvitte seg med den ekleste av dem alle: Bananen! :o)

Amen! Men cocos er god den så det så! Send dem til meg du... ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...