Gjest brusa Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Kokos og marsipan ligger igjen. Favorittene? Alle de andre Black ??? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Black ??? Ja, den var jo knallgod! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Hva med at alle sender restene fra twistposen til meg og så kan vi se om det er igjen noe til å ha et aldri så lite twist-bytte en dag? Jeg kan sende 2 lakris og en marsipan hvis du sender meg en kasse øl. Er det greit?*L* 0 Siter
Gjest god jul Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Den nye black er da god! Her ligger orange og jordbær igjen.. 0 Siter
Gjest god jul Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Hos oss ligger alle med nøtter igjen... Jeg skjønner ikke hvordan noen kan like en sjokolade som er ødelagt av nøtter inni... Den verste er den som er nesten bare nøtt, til og med en _hel_ nøtt, med litt sjokolade utenpå. Den ser ut som en terning. De med toffe/hard karamell o.l. ligger også igjen. Jeg liker best de med saftig fyll, eller bare sjokolade. Jeg savner aprikossjokoladen.- Men jordbær og andre med sånt deilig fyll, de er best! Den med nøtt i er jo god! Men jeg er allergisk mot nøtter... 0 Siter
Anki Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Black ligger igjen her, den er bare pyyyton! *grøss* 0 Siter
Gjest twisthater Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Hvorfor gidder dere å kjøpe twist når det garantert blir liggende igjen en haug uspiselige sorter? Er det ikke bedre å satse på noe der alt er spiselig. 0 Siter
Gjest PerJan Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Her ligger black, orange og strawberry igjen... 0 Siter
soleil Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Skrevet 26. desember 2003 Hvorfor gidder dere å kjøpe twist når det garantert blir liggende igjen en haug uspiselige sorter? Er det ikke bedre å satse på noe der alt er spiselig. Jo, du sier noe.. Men det er på en måte tradisjon 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Cocos, Black og den med nougat. *Brekninger* Men jeg savner fortsatt den rundt med aprikos som var da jeg var liten. Og dessuten var det et stort pluss da de endelig klarte å kvitte seg med den ekleste av dem alle: Bananen! ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Cocos, Black og den med nougat. *Brekninger* Men jeg savner fortsatt den rundt med aprikos som var da jeg var liten. Og dessuten var det et stort pluss da de endelig klarte å kvitte seg med den ekleste av dem alle: Bananen! ) Amen! Men cocos er god den så det så! Send dem til meg du... ;o) 0 Siter
hulda Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Min favoritt er borte fra posen så jeg kjøper ikke tvist lengre... Peanøtt tror jeg den het, var vel pga allergi blant folk kansje..? -aner ikke hvorfor de tok den beste bort... 0 Siter
Tornerose Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Ingen, de jeg ikke liker, liker samboeren min, og omvendt. Skulle jeg spist posen alene derimot, ville følgende ligget igjen: strawberry, nougat, den nye sjokokaramellgreia og black. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.