Gå til innhold

Vi rykker fremover i køen - Korea

Anbefalte innlegg

Har fått vite at det i forrige og denne uken kom 5 nye tildelinger fra Korea. Helt fantastisk at det kunne komme flere helt på tampen av året! Det betyr at det nå er kun 20 par som venter tildeling og som ble godkjent i BUFA året 2002. Oss inkludert :-) Vi rykker fremover - tralalala :-) Det betyr at vi kan sikte oss inn på tildeling i februar :-)

Håper dere alle har hatt en fin julefeiring og at dere koser dere orntli i romjulen. Ønsker dere alle godt for det nye året som kommer :-)

Julehilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130723-vi-rykker-fremover-i-k%C3%B8en-korea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Delfi!!

Så kjekke nyheter du kommer med i dag da!! Jeg vil ha flere slike gode rykter :-)

Stemmer det at det bare er 20 igjen fra 2002? Lurer på hvor mange andre enn oss som er godkjent 2 januar 2003....det kan da ikke være mange!!!

Ha en fortsatt fin julefeiring!

Hei hei Delfi!!

Så kjekke nyheter du kommer med i dag da!! Jeg vil ha flere slike gode rykter :-)

Stemmer det at det bare er 20 igjen fra 2002? Lurer på hvor mange andre enn oss som er godkjent 2 januar 2003....det kan da ikke være mange!!!

Ha en fortsatt fin julefeiring!

Ja, nå håper vi at det blir 10-20 tildelinger per mnd fremover slik at ventetiden kommer tilbake til det "normale"...

Og vi som trodde at Korea var et forutsigbart land å adoptere fra... Så feil kan en ta :-) Men nå er det jammen ikke lenge igjen. Kanskje vi burde begynne å gjøre klart barnerommet etterhvert :-))))

Ha en fortsatt fin julehelg :-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dette var den beste nyheten jeg har hørt på LENGE!!!!!!!!!!!! Kanskje vi har håp nå på nyåret i steden for slutten av jan/feb......YES!!!!!! tralatrala tralalala

TUSEN TAKK FOR OPPLYSNINGA.... det er lenge siden jeg har vore inne nå, har ikke orket,men dette var SUPERT!!!!!!!!!!!

Å mens jeg er inne vil jeg ønske alle en GOD JUL OG RIKTIG GODT NYTT ÅR....tralaltralaltralala.....

STOR KLEM FRA

Annonse

Ja, nå håper vi at det blir 10-20 tildelinger per mnd fremover slik at ventetiden kommer tilbake til det "normale"...

Og vi som trodde at Korea var et forutsigbart land å adoptere fra... Så feil kan en ta :-) Men nå er det jammen ikke lenge igjen. Kanskje vi burde begynne å gjøre klart barnerommet etterhvert :-))))

Ha en fortsatt fin julehelg :-)

Hei!

vi er forespeilet tildeling ca aug/sep 2004 og ble godkjent 24.juli 2003.Forventet tildeling 12-14 mnd.

Sendte et spørsmål til VB den 22/12 og fikk da vite at det var kommet 7 tildelinger i desember. De svarte på vår sak uten at jeg spurte om det og regnet med at Korea ville være ajour til vi forventer tildeling.

Det kan se ut som det er siste rest av 2002 som er skikkelig forsinket pga omorganiseringen.

Lykke til alle som venter. Det går fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...