Gjest En Glad Gutt Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Jeg føler at slutten av 2003 (fra oktober- desmeber) har vært noe av de beste månedene i mitt liv. Det var i disse månedene at jeg blenoe mer sikker på meg selv. Har også i løpet av denne tiden vært hos en psykolog 4 ganger og det har hjulpet meg mye. 1) fikk lappen etter 6 stryk. 2) fotballen ble bedre på lenge etter år med dårlig selvtillit 3) var på en familiebryllup og det var slike arrangementer jeg unngikk før. Følte at jeg ikke var kjekk nok og at jeg ikke hadde noe der å gjøre. Nå var jeg på det bryllupet og hadde selvtillit. 4) For første gang på lenge har jeg bra selvtillit. 5) Fikk 1,9 på en eksamen som jeg trodde at jeg skulle stryke på til. Moralen er tydeligvis at aldri gi opp og erkjenn deg selv. Ha en fin jul alle sammen. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Gratulerer, . Så kjempefint at du har fått bedre selvtillit. Du er på rett vei nå. og må det neste året bli enda bedre for deg Fortsatt god jul og godt nytt år til deg! 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 så bra for deg, godt å høre:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.