Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi venter også aug/sept 04 og fikk beskjed om 12-14mnd ventetid fra godkjenning.

Godkjent 24/7 og papirer sendt Korea 6/8.

Vi bor i Rogaland.

Hei Lipari vi er også fra Rogaland...

Ble godkjent 22 juli 2003 og har fått beskjed om forventet tildeling sept./okt 2003. Rart med ulik beskjed når vi er godkjent før dere?? Av erfaring kan mye rart skje. Kanskje våre veier møtes??

Annonse

Hei Lipari vi er også fra Rogaland...

Ble godkjent 22 juli 2003 og har fått beskjed om forventet tildeling sept./okt 2003. Rart med ulik beskjed når vi er godkjent før dere?? Av erfaring kan mye rart skje. Kanskje våre veier møtes??

Hei igjen!

Vet dere når tid papirer ble sendt Korea? Våre ble sendt 6/8. Har også hørt om saker tidligere som har fått senere tildeling enn andre.

Jeg forholder meg til 12-14 mnd for ikke å bli skuffet. Her skjer noe hele tiden, men har en liten magefølelse at det kanskje kommer til å gå raskere og dermed får vi kanskje tildeling før forventet.

Vi får vente å se de neste to månedene.

Kjekt at dere også er fra Rogaland, kanskje ses vi engang?

Lipari

Hei igjen!

Vet dere når tid papirer ble sendt Korea? Våre ble sendt 6/8. Har også hørt om saker tidligere som har fått senere tildeling enn andre.

Jeg forholder meg til 12-14 mnd for ikke å bli skuffet. Her skjer noe hele tiden, men har en liten magefølelse at det kanskje kommer til å gå raskere og dermed får vi kanskje tildeling før forventet.

Vi får vente å se de neste to månedene.

Kjekt at dere også er fra Rogaland, kanskje ses vi engang?

Lipari

hei, vi har ikke noen dato for når papirene er sendt,men brevet fra VB om at papirene er sendt er datert 9 sept.

Det virker som om alt går tregere nå og tørr ikke tro at vi får tildelt før. Sist gang fikk vi nemlig tildelt ca. en mnd før. Dette er ingen forutsigbar fødsel.......

Var det deres første barn?

hei, vi har ikke noen dato for når papirene er sendt,men brevet fra VB om at papirene er sendt er datert 9 sept.

Det virker som om alt går tregere nå og tørr ikke tro at vi får tildelt før. Sist gang fikk vi nemlig tildelt ca. en mnd før. Dette er ingen forutsigbar fødsel.......

Var det deres første barn?

Hei!

Vi holder på med første. Vi fikk beskjed og brev om at papirer var oversatt og sendt 6/8. Ble egentlig overrasket over at det tok så rask tid med oversettelsen.

Vi får vente og se. Jeg tenker ikke så mye på det, da det enda er langt frem og jeg har det veldig travelt på jobb. Regner med at når august kommer er jeg mer opptatt og begynner å håpe. Likevel regner jeg kanskje mest med at vi reiser vinteren 2005 for ikke å bli skuffet.

Hei!

Vi holder på med første. Vi fikk beskjed og brev om at papirer var oversatt og sendt 6/8. Ble egentlig overrasket over at det tok så rask tid med oversettelsen.

Vi får vente og se. Jeg tenker ikke så mye på det, da det enda er langt frem og jeg har det veldig travelt på jobb. Regner med at når august kommer er jeg mer opptatt og begynner å håpe. Likevel regner jeg kanskje mest med at vi reiser vinteren 2005 for ikke å bli skuffet.

Hei det virker lurt av deg. Av erfaring blir det nok venting uansett. Vi har jo vårt første barn å være opptatt av så dagene flyr. Det er flott å være foreldre, spennende med alle nye oppdagelser gutten vår gjør hver dag. Han er

2 1/2 år nå og selvsagt verdens skjønneste...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...