ban Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er min lille engel, som fortsatt er engel men seks år gammel. Han går ned trappen i huset vårt og spiser kaker og sitter i sofaen sammen med sine kusiner. Koselig å se barnet sitt på tv hver dag i julen. Dessuten så ser jeg hvor stor han har blitt. Det har vært en koselig jul så langt med to spente barn. toåringen er "allergisk" mot julenissen. "Ikke faji ikke faji" sier hun lettere hysterisk. Nissen er snill sier hun uten noen som helst overbevisning i stemmen. Nå har hun badet dukken og er på vei inn i drømmeland etter at ny Luddebok har blitt utforsket. Fortsatt god jul til alle .o) hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130809-p%C3%A5-julemorgenvignetten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei ban! Vi så engelen en dag vi fikk med oss vignetten (vi har fått sove lenge flere morgener på rad, helt til kl. 9!) Jeg syntes det var ham og måtte rope på min bedre halvdel og så så vi ham begge to. Han er blitt litt større, ja, men like skjønn. Her i huset klimpres det på gitar hele dagen. Lillegullet har vært så opptatt av gitarer etter at hun begynte i barnehagen, så hun fikk en til jul. Hun var virkelig glad for den og lyste av stolthet. Så nå synger hun og klimprer i vei. Da hun fikk den på julaften, ville hun ikke ha flere gaver. Hun som hadde revet av papiret og og utålmodig mast på "enda mer", trengte ikke flere da. Men da fetteren på 4,5 år kunne hjelpe henne å åpne, fikk hun sannelig fart på seg! Ellers har hun den siste uken kommet med masse nye ord og lengre setninger. Kjempemorsomt å høre på. Fortsatt god jul og godt nyttår til dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130809-p%C3%A5-julemorgenvignetten/#findComment-802023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Hei ban! Vi så engelen en dag vi fikk med oss vignetten (vi har fått sove lenge flere morgener på rad, helt til kl. 9!) Jeg syntes det var ham og måtte rope på min bedre halvdel og så så vi ham begge to. Han er blitt litt større, ja, men like skjønn. Her i huset klimpres det på gitar hele dagen. Lillegullet har vært så opptatt av gitarer etter at hun begynte i barnehagen, så hun fikk en til jul. Hun var virkelig glad for den og lyste av stolthet. Så nå synger hun og klimprer i vei. Da hun fikk den på julaften, ville hun ikke ha flere gaver. Hun som hadde revet av papiret og og utålmodig mast på "enda mer", trengte ikke flere da. Men da fetteren på 4,5 år kunne hjelpe henne å åpne, fikk hun sannelig fart på seg! Ellers har hun den siste uken kommet med masse nye ord og lengre setninger. Kjempemorsomt å høre på. Fortsatt god jul og godt nyttår til dere! ... og takk for flott DVD og for en nydelig liten prinsesse på julekortet ) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/130809-p%C3%A5-julemorgenvignetten/#findComment-802372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.