Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dine krokodilletårer for "disse jentene" er omtrent like overbevisende som Vidar Kleppes deltakelse i en anti-rasisme demonstrasjon. Ditt engasjement er basert på at du kan slenge dritt mot "innvandrere".

Dog er det slik at diskrimineringen er generell, og ikke kun mot noen få fundamentalister.

Jeg skjønner ikke hvorfor du gjentar dette hele tiden? Har du noe slags dol'sk monopol på omtanke for dine medmennesker?

Jeg slenger for øvrig ikke "dritt" mot innvandrere, men mot de som er ansvarlig for utforming av innvandringspolitikken. Denne politikkens ofre er både innvandrere og nordmenn.

Fortsetter under...

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

51

• nick

31

• Grip

30

• Goliath

14

Mest aktive i denne tråden

Jeg skjønner ikke hvorfor du gjentar dette hele tiden? Har du noe slags dol'sk monopol på omtanke for dine medmennesker?

Jeg slenger for øvrig ikke "dritt" mot innvandrere, men mot de som er ansvarlig for utforming av innvandringspolitikken. Denne politikkens ofre er både innvandrere og nordmenn.

Nei - du er TOTALT stille vedr. enhver diskriminering utført av nordmenn mot innvandrere, men så snart du får vite om noe som helst som kan sverte innvandrere generelt, så hyler du opp om det.

Nå må du ikke glemme at vi allerede har 100.000 ledige da, sør. Det er synd å si det, men markedet skriker ikke akkurat etter analfabeter fra Somalia.

Skal vi importere arbeidskraft må vi gjøre nettopp det etter visse kriterier og med klare mål for øye. I dag foregår det vesentligste av utvelgelsen enten gjennom tvangsgifting eller gjennom svindel med identifikasjon/identitet.

Igjen - det er mer enn nok å ta seg til i Norge, og flere innvandrere enn nordmenn har universitets/høyskole-utdannelse!

Likevel forsøker du å fremstille innvandrere som "analfabeter"... Det sier jo mye om deg.

Igjen - det er mer enn nok å ta seg til i Norge, og flere innvandrere enn nordmenn har universitets/høyskole-utdannelse!

Likevel forsøker du å fremstille innvandrere som "analfabeter"... Det sier jo mye om deg.

Det er mulig, hvis du tar med svensker og polakker.

Innvandrere fra muslimske land har gjennomgående lavere utdanning enn gjennomsnittet i Norge (kanskje med unntak av Iran).

Dessuten må vi jo bestemme oss om vi er ute etter å hjelpe folk i nød, eller skal skaffe oss arbeidskraft. I det første tilfellet, kan utdanning umulig spille noen stor rolle. I det andre tilfellet må vårt behov for visse typer arbeidskraft tillegges vesentlig vekt.

I dag er innvandringspolitikken uten mål eller mening og styres av tvangsgifting og destruksjon av id-papirer.

Det er mulig, hvis du tar med svensker og polakker.

Innvandrere fra muslimske land har gjennomgående lavere utdanning enn gjennomsnittet i Norge (kanskje med unntak av Iran).

Dessuten må vi jo bestemme oss om vi er ute etter å hjelpe folk i nød, eller skal skaffe oss arbeidskraft. I det første tilfellet, kan utdanning umulig spille noen stor rolle. I det andre tilfellet må vårt behov for visse typer arbeidskraft tillegges vesentlig vekt.

I dag er innvandringspolitikken uten mål eller mening og styres av tvangsgifting og destruksjon av id-papirer.

Igjen - du argumenterer ikke, du messer, på samme måte som en rabiat fundamentalist.

Rama rama "ute av kontroll" ding dong "analfabeter" rama ding, "ID papirer" dong rama.

Det gjør diskusjonen heller uinteressant.

Annonse

Igjen - du argumenterer ikke, du messer, på samme måte som en rabiat fundamentalist.

Rama rama "ute av kontroll" ding dong "analfabeter" rama ding, "ID papirer" dong rama.

Det gjør diskusjonen heller uinteressant.

Hvilken diskusjon? Og hvem messer? Du er ikke et hakk bedre enn Grip i messing og diskusjonen er på et lavmål.

Denne såkalte diskusjonen foregår mellom dere to og da sier det seg selv at dere kan fortsette via e-post.

Vennlig hilsen

Hvilken diskusjon? Og hvem messer? Du er ikke et hakk bedre enn Grip i messing og diskusjonen er på et lavmål.

Denne såkalte diskusjonen foregår mellom dere to og da sier det seg selv at dere kan fortsette via e-post.

Vennlig hilsen

Erru gæærn? Gi bort e-post adressa? Kan ikke du heller ta over ei økt da? Har ikke tid til å sitte her å krangle hele dagen, skjønner du.

Erru gæærn? Gi bort e-post adressa? Kan ikke du heller ta over ei økt da? Har ikke tid til å sitte her å krangle hele dagen, skjønner du.

Jeg er ikke så utholdene som Sør her inne. Jeg trenger mer enn en times søvn om natten, skjønner du....

Men selvsagt kan vi sette opp en timeplan slik at vi har dekning her hele døgnet. Da tror jeg vi trenger en 8-10 stk. Kan du fikse det?

Jeg kan forresten ta meg av flørtingen med MsSophie og Favn, så kan du konsentrere deg om Sør! Det var en god ide!

Jeg er ikke så utholdene som Sør her inne. Jeg trenger mer enn en times søvn om natten, skjønner du....

Men selvsagt kan vi sette opp en timeplan slik at vi har dekning her hele døgnet. Da tror jeg vi trenger en 8-10 stk. Kan du fikse det?

Jeg kan forresten ta meg av flørtingen med MsSophie og Favn, så kan du konsentrere deg om Sør! Det var en god ide!

Aldri om jeg bytter bort fløringa. Skal du flørte må du fikse det sjæl, ikke sant?

Men, jo, du sier noe. Mange av oss har jo en jobb å skjøtte, et sosialt nettverk som trenger pleie og så trenger vi våre timer på puta. Dessuten er det ikke romjul hele året.

Sør tar oss på kondisen...det må innrømmes. Så en skiftordning er høyst aktuell. Men det er nok nattskiftet som er tyngst å bemanne. Noen frivillige?

Vennlig hilsen

Det er, som kjent, ingen som tvinger deg til å lese noe.

Nei.

Var han mentalt syk, så er det en tragedie.

Var han det ikke, så er det fremdeles en tragedie.

Innlegget ditt var idiotisk uansett.

Innlegget mitt traff spikern rett på hodet. Du liker det ikke, men det får så være. Fyren er smart. Jeg synes vi skal belønne han med en tube brannsalve og tvangsutsendelse.

Annonse

Du har ikke gitt noe å argumentere mot.

At en person blir så desperat at han setter fyr på seg selv viser:

1) Han er psyk.

2) Han er desperat.

At han er kalkulerende. At han ser an sitt publikum. At han velger tid og sted med omhu.

Hiv han ut!

At han er kalkulerende. At han ser an sitt publikum. At han velger tid og sted med omhu.

Hiv han ut!

Det er meget fristende å ønske at du stod i hans sted, for så å se hva du ville gjort istedet. At trusselen om å bli sendt til Georgia var reell og var for deg.

Det er meget fristende å ønske at du stod i hans sted, for så å se hva du ville gjort istedet. At trusselen om å bli sendt til Georgia var reell og var for deg.

Jeg ville skjønt at bløffen min ikke fungerte, og tatt i mot gratisbilletten med takk. Så ville jeg blitt beachbum i Georgia over sommeren. Så hadde jeg dratt til Sverige og brent litt der. Med et intenst ønske om å betale skatt.

Jeg ville skjønt at bløffen min ikke fungerte, og tatt i mot gratisbilletten med takk. Så ville jeg blitt beachbum i Georgia over sommeren. Så hadde jeg dratt til Sverige og brent litt der. Med et intenst ønske om å betale skatt.

Det er alltid lettere å løse andres problemer enn å forsøke egen medisin, ikke sant?

Det er alltid lettere å løse andres problemer enn å forsøke egen medisin, ikke sant?

Du må ikke undervurdere ildspåsetteren, sør.

Selvsagt må du være litt loco for å fyre opp deg selv, men samtidig var det en bra regissert forestilling. Lege og brannfolk var til stede. Alt under full tv-dekning. Risikoen for vesentlig skade var liten, godt kledd som han var.

Så her er nok en mix av bevisst kalkyle og galskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...