Gå til innhold

Hjemme i det kalde nord ;)

Anbefalte innlegg

Fra omkring 30 graders varme i Pune, India, kom vi hjem til minus 5 grader her nord den 22. desember. Det var med tårer i øynene jeg sa farvel til India for denne gang, vel vitende om at det blir noen år til jeg kommer tilbake...

Vi har hatt det så fantastisk på alle måter at det virker nesten som en drøm... Og vi lengter allerede tilbake, på tross av en 2,5 døgn lang og meget strabasiøs hjemreise. For de av dere som vil lese mer om hvordan vi har hatt det i India, kan dere gå inn her og lese reisebrevene: http://www.nicklisten.com/cgi-bin/index.cgi?action=forum&board=adopsjon

Vi har feiret jul sammen som en fulltallig familie på fem. Det rådet komplett kaos på julaften! Med to elleville og overivrige storesøsken og ei lillesøster som ikke skjønte bæret av hva som foregikk, men var mest opptatt av å bestige de største pakkene. Mor og Far hadde sin fulle hyre med å holde styr på hvem som fikk hva fra hvem, samt å fange minstegullets oppmerksomhet lenge nok til å vise henne hva _hun_ fikk.

Ellers er jetlag'en iferd med å gi seg hos både liten og stor og ting begynner å falle til ro. Selvom vårt lille under ikke har vært hos oss mer enn 18 dager, så føles det hele så riktig, som om hun har vært hos oss bestandig. Hun var akkurat den som manglet i vår familie. Vi er uendelig takknemlige for at vi fikk lov til å bli hennes Mamma og Pappa!

Tilslutt vil jeg ønske dere alle ei fortsatt god og fredfyllt juletid! Også vil jeg få gratulere dere som har fått tildeling eller andre gladnyheter siden sist jeg var innom.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130814-hjemme-i-det-kalde-nord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salten1365380501

Hei Mamta, og vel overstått julefeiring !

Vi kom hjem fra Kina 18.des, og siden vi hadde vært i Sør-Kina var det også for vår del noe temperaturforandring!!

Føler også at nå er familien komplett, lillesøster har funnet sin plass i familien, og er en liten solstråle !!!!!

Det er som om vi har hatt henne hos oss hele tiden.......

Ønsker dere en fortsatt God Jul og et Godt Nytt År!

Hilsen fra

Annonse

Husker enda da du beskrev

følelsene en tobarnsmor hadde på flyet hjem, og nå er du trebarnsmor.

Oh lykke!

Tusen takk for hyggelige reisebrev.

Litt av en overgang til vår Nord Norske vinter for lille gullet!

Kos dere masse, ønsker dere alle Ett Riktig Godt Nytt År!

klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...