Gå til innhold

Hjemme igjen!

Anbefalte innlegg

Salten1365380501

Etter et flott opphold i Kina var vi endelig hjemme igjen 18.des.

Vi hadde en noe traurig start på reisen da vi ble et døgn forsinket grunnet dårlig vær i Bodø, og da var undertegnede noe fortvilet ! Hadde gledet meg til å treffe de andre på Gardermoen/København, og det var ikke helt etter planen å bli sittende værfast i Bodø. Traff heldigvis et annet par som skulle til Kina, så vi reiste sammen med dem til Beijing.Tror aldri det hadde gått bra uten dem, vi er jo ikke så veldig reisevante!!!

Vel framme i Beijing viste det seg at bagasjen sto igjen i London, og at det var noe tull med visum til storebror, og da ble vi noe stressa !

Omsider var vi framme i Guangzhou, og siden da gikk oppholdet strålende! Vi fikk lillesøster den 08.12., og det var STORT. Det var bare litt hyling på henne, knyttet seg til meg med en gang, og selvfølgelig er hun verdens fineste,he,he..

Været var fint hele tiden, og vi hadde et fantastisk opphold! Hotellet var flott, og Inors representant Linda var bare helt utrolig. Vi var på marked, museum, synes det var akkurat passe med utflukter så vi fikk slappet av også.

Oppholdet vårt i Beijing var også bra, fikk sett både den kinesiske mur og ikke minst Silkemarkedet! Gikk litt amok på markedet etter at jeg hadde lært meg prutinga, men det var artig det også ...

Flyturen hjem gikk som en lek, men det var godt å sette føttene på norsk jord igjen !

Lillesøster har funnet sin plass i familien allerede, synes det er helt uvirkelig at vi bare har hatt henne et par uker, det er akkurat som om hun har vært her hele tiden. Hun er blid og fornøyd, sover hele natten, og knyttet seg fort til pappa og lillebror som ventet på oss hjemme.

Til slutt ønsker jeg dere alle en fortsatt God Jul og et Godt Nytt År

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130822-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...