Gjest frustrert igjen Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Når man har diagnose schizotyp pf, bipolar I, sf(anoreksi) og muligens adhd (skal testes)? Siden det snart er nyttår håper en jo på bedre dager..men nå vet jeg sannelig ikke. Så lenge det er liv er det håp? 0 Siter
Goliath Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Så lenge det er liv er det alltid håp. Jeg vet ikke hva som skal til for at du skal føle at det går den rette veien, men at det er mulig - det er jeg helt sikker på. Lykke til! Klem fra 0 Siter
Gjest en som har funnet tilbake til håpet Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Det kan alltid finnast håp.Og det er viktig at ein klarer å behalde håpet. Viss du mister det,må andre bere det for deg ei tid, og hjelpe deg å ta det attende. Men det kan jo vere snakk om kor høgt ein set måla.. lykke til håpet er en båt som alltid bærer så mye mer verdt enn drømmen selv (...) Preus 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 schizotyp pf kan modereres mye ved hjelp av små doser antipsykotika. bipolar lidelse responderer godt på medisiner. Anoreksi kan man bli frisk av ved terapi samt egen vilje. Adhd finnes det medisiner mot og sikkert hjelp til å takle det. Det er håp! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.