pompen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hei alle sammen, håper alle har hatt en fin juletid. og at det nye året bringer dere mye godt. vi skulle vell snart hatt en tildeling hjem til oss nå, men slik er det ikke, det har vi visst lenge, men det er liksom ikke og stikke under en stol at en tenker på det så og si hver eneste dag. vi har en sønn fra Korea og ble godkjente i januar 2003. sommeren 2003 skulle gi oss andre veier og gå, vi skulle plutselig ikke få adoptere denne vesle som ventet på oss fra Korea, det skjedde det at jeg ble gravid, kan jo ikke fatte at det er sant, siden vi ikke har klart det før og det var helt ute av verden og bære et barn selv, men det var altså noen som ville det andeledels. det er rart og merkelig og vite at det ikke blir den lille fra Korea, i sær for meg tror jeg! Men det blir en liten fra magen som kommer til oss en gang om ikke så lenge, er det andre her inne som har opplevd det samme og måtte avbryte adopsjonsprossessen og få søsken fra magen? hvordan har det gått med dere? jeg håper og tror det går bra med oss alle og at søsken er søsken. er det noen som vil skrive om sine opplevelser her eller på mail til meg blir jeg kjempe glad min mail adresse er : [email protected] tusen takk til dere som har et lite svar og gi meg. godt nytt barnrikt år til dere alle og gratulerer til alle som har fått en gladnyhet den siste tiden. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131075-snart-til-for-tildeling-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tevil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har ingen annen erfaring med å få barn annet enn adopsjon. Og det er det beste som kunne ha skjedd oss. Dere får jo oppleve å bli foreldre på to forskjellige måter og det må jo være en berikelse i seg selv. Det er mange her inne på forumet som har både egne- fødte og adopterte som helt sikkert vil forsikre deg om at det vil gå bra. Lykke til med det foranstående!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131075-snart-til-for-tildeling-men/#findComment-803417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.