Kinesermor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er snart et nytt år, og det er tid for refleksjoner! I romjulen for et år siden bestemte vi oss for at vi ønsket å bli foreldre igjen, og nå er vi "to måneder på vei" dvs. papirene våre har vært registrert i Kina i to måneder. Det er anderledes å vente nr. to, på en måte er jeg/vi mye mere avslappet, men på den andre siden er vi enda mere utålmodige, - nå vet vi jo noe mere om hva som venter oss. Akkurat nå er det NN som venter mest, hun sier stadig at "dette og hint" klarer ikke lillesøster, dette må jeg hjelpe lillesøster med, osv... Men det er godt å vite at vi i løpet av 2004 forhåpentligvis blir tobarnsforeldre.... Vi også benytte anledningen til å ønske dere alle et kjempegodt nyttår - håper og gleder meg til å dele gladmeldinger med dere. Men er også glad for at denne siden kan være til trøst og oppmuntring - noe vi selv opplevde mye av gjennom den første adopsjonen vår. Vi tastes i 2004 - kos dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131076-2004/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.