Gå til innhold

2004!

Anbefalte innlegg

Det er snart et nytt år, og det er tid for refleksjoner! I romjulen for et år siden bestemte vi oss for at vi ønsket å bli foreldre igjen, og nå er vi "to måneder på vei" dvs. papirene våre har vært registrert i Kina i to måneder. Det er anderledes å vente nr. to, på en måte er jeg/vi mye mere avslappet, men på den andre siden er vi enda mere utålmodige, - nå vet vi jo noe mere om hva som venter oss. Akkurat nå er det NN som venter mest, hun sier stadig at "dette og hint" klarer ikke lillesøster, dette må jeg hjelpe lillesøster med, osv...

Men det er godt å vite at vi i løpet av 2004 forhåpentligvis blir tobarnsforeldre....

Vi også benytte anledningen til å ønske dere alle et kjempegodt nyttår - håper og gleder meg til å dele gladmeldinger med dere. Men er også glad for at denne siden kan være til trøst og oppmuntring - noe vi selv opplevde mye av gjennom den første adopsjonen vår.

Vi tastes i 2004 - kos dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131076-2004/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...