Gå til innhold

Luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man kan kjøpe på apoteket for å få mindre luft i magen? Har ligget til sengs i flere dager med dette nå.

Gjest taustump
Skrevet

Promper du mindre når du ligger til sengs?

Med meg er det motsatt, jeg er til det kjedsommmelige i flere år blitt fortalt at jeg har mine verste "dragere" i søvne.

Skrevet

Promper du mindre når du ligger til sengs?

Med meg er det motsatt, jeg er til det kjedsommmelige i flere år blitt fortalt at jeg har mine verste "dragere" i søvne.

Promper hele tida, begynner å lure på å sette slange i rompa som går direkte til Norsk Gass

Gjest taustump
Skrevet

Promper hele tida, begynner å lure på å sette slange i rompa som går direkte til Norsk Gass

Hvis det er andre som sover i samme rom, så foreslår jeg en slange fra endetarmen og direkte gjennom veggen. Vet mange som har det.

La ikke Norsk Gass tjene seg rike på din tarmgass. De betaler alt for dårlig.

Skrevet

Hvis det er andre som sover i samme rom, så foreslår jeg en slange fra endetarmen og direkte gjennom veggen. Vet mange som har det.

La ikke Norsk Gass tjene seg rike på din tarmgass. De betaler alt for dårlig.

Gjennom veggen og inn til naboen jeg ikke liker?

Gjest taustump
Skrevet

Gjennom veggen og inn til naboen jeg ikke liker?

Jeg ville nok heller gå på besøk til ekle naboer, og fise høyt og lenge. Det blir et mer effektivt språk, hvis du vil fortelle det hva du syns om de.

Skrevet

Jeg ville nok heller gå på besøk til ekle naboer, og fise høyt og lenge. Det blir et mer effektivt språk, hvis du vil fortelle det hva du syns om de.

Gastriblett i helsekostbutikkene, Primperan eller Beano på apoteket.

(Siden ingen hadde fornuftige svar!)

Skrevet

Minifom tabeletter på apoteket. Bruker et døgn eller så på å virke skikkelig, men funker bra.

Legg varme vaskekluter på magen og sett rompa i været.

Drikk te av karve/spis mat med karve.

Gjest just someone
Skrevet

Det kan også være symptom på sykdom. F.eks. folk med galleproblemer ka ha det slik. Kom deg heller til legen og bli undersøkt grundig.

Minifom er et medikament med dårlig/ingen effekt på problemet ditt, i følge noen leger.

God bedring og godt nytt år !

Gjest lis@bet
Skrevet

Mulig du er allergisk eller har intoleranse mot noen matvarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...