Gå til innhold

SARS bekreftet i GUANGDONG-provinsen.

Anbefalte innlegg

Følgende står på Aftenposten nett nå. Uæææ! Håper ikke dette blir en like omfattende emidemi som det var ifjor.

Here we go:

SARS-tilfelle bekreftet i Kina

Myndighetene i den kinesiske provinsen Guangdong bekreftet tirsdag at en pasient i provinsen lider av lungeviruset SARS.

- Våre eksperter har tatt mange tester og alle er positive, sier Feng Shaoming, talsmann for Guangdongs senter for smittevern.

Foreløpig har imidlertid ikke det sentrale helsedepartementet kommet med noen kunngjøring som bekrefter at det er et slikt tilfelle, og Verdens helseorganisasjon WHO opplyste at heller ikke de har fått noen offisiell bekreftelse.

Lørdag varslet kinesiske myndigheter at de undersøkte en mistanke om et nytt tilfelle av den smittsomme sykdommen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131099-sars-bekreftet-i-guangdong-provinsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til denne provinsen 29. januar !!!

Det var som pokker... nå fikk jeg pels... og ordene ble borte..

Ja,ja.. takk alikevel at du deler disse opplysningene med oss...

Vi får bare krysse alt vi har på at dette ikke bryter ut. Jeg vil i allefall håpe på at vi kan få hentet ut "micro" før det blir for ille....

Vi skal til denne provinsen 29. januar !!!

Det var som pokker... nå fikk jeg pels... og ordene ble borte..

Ja,ja.. takk alikevel at du deler disse opplysningene med oss...

Vi får bare krysse alt vi har på at dette ikke bryter ut. Jeg vil i allefall håpe på at vi kan få hentet ut "micro" før det blir for ille....

Her er linken.... hørtes ikke så veldig farlig ut ... ennå..!

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article168415.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...