Gjest linselusa Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Åååååååh så irriterende, visste ikke at programmet ble vist, vi var på rakefiskfest vi da ...... så sendte de jammen showet vi var og på som de filmet den kvelden. Vi hadde vært på skjermen flere ganger ........ Hvor kan jeg få tak i opptaket tro ??? Det hadde jo vært så morsomt å sett ) 0 Siter
Gjest Politi & Anarki Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Forestillingen er til dels morsom. Men den er også litt forutsigbar. Håper du får tak i et opptak. 0 Siter
luigi Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Tv2 har den på WebTv. http://pub.tv2.no/TV2/ 0 Siter
Minigullet Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg har det på tape (ikke de første minuttene, var litt treg), du kan godt få det av meg. Skriv inn mailadressen din så skal jeg sende deg en mail hvor vi blir enige om porto og sånn. 0 Siter
Gjest linselusa Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg har det på tape (ikke de første minuttene, var litt treg), du kan godt få det av meg. Skriv inn mailadressen din så skal jeg sende deg en mail hvor vi blir enige om porto og sånn. [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.