Gå til innhold

Knivforbud for asylsøkere og på asylmottak

Anbefalte innlegg

Gjest HvArMo
Skrevet

Nok en gang har en asylsøker gått bananas med kniv.

Det bør snarest innføres forbud mot andre kniver enn det en trenger for å spise i alle asylmottak og for alle asylsøkere. Kontrollene bør være hyppige og uforutsigbare.

Overtredelse bør føre til umiddelbar utsending fra Norge.

Skrevet

Meg bekjent er det forbudt å bære kniv i Norge allerede.

Og det er forbudt ihht internasjonale konvensjoner å utvise folk til steder hvor de kan bli forfulgt, osv.

Istedet bør folk som går med ulovlige kniver straffes med bøter/fengsel, som alle andre.

Gjest så enig så enig
Skrevet

Jeg er enig med deg der. Det burde også vært slik at hvis en asylsøker eller en som har fått asyl gjør noe kriminelt i Norge så skulle det medføre utsendelse fra Norge med det samme. Kanskje de da ikke ville gjort så mye kriminelt hvis de viste at de ble utvist.

Skrevet

Jeg er enig med deg der. Det burde også vært slik at hvis en asylsøker eller en som har fått asyl gjør noe kriminelt i Norge så skulle det medføre utsendelse fra Norge med det samme. Kanskje de da ikke ville gjort så mye kriminelt hvis de viste at de ble utvist.

Hvis en person har fått asyl, så er det jo nettopp fordi vedkommende IKKE *kan* sendes tilbake til hjemlandet, fordi han blir forfulgt der. Dette ihht internasjonale konvensjoner.

For øvrig blir utlendinger utvist hele tiden, også for relativt "trivielle" kriminelle handlinger.

Skrevet

Hvis en person har fått asyl, så er det jo nettopp fordi vedkommende IKKE *kan* sendes tilbake til hjemlandet, fordi han blir forfulgt der. Dette ihht internasjonale konvensjoner.

For øvrig blir utlendinger utvist hele tiden, også for relativt "trivielle" kriminelle handlinger.

Antallet som kvalifiserer til asyl er under 10% av de tilreisende "søkerne".

De som virkelig har beskyttelsesbehov gir seg da heller neppe i gang med å stikke folk kniv i det landet som har gitt dem beskyttelse. Det blir litt feil på en måte, og det skjønner de fleste.

Skrevet

Antallet som kvalifiserer til asyl er under 10% av de tilreisende "søkerne".

De som virkelig har beskyttelsesbehov gir seg da heller neppe i gang med å stikke folk kniv i det landet som har gitt dem beskyttelse. Det blir litt feil på en måte, og det skjønner de fleste.

Hva mener du da er grunnen til at noen nordmenn stikker med kniv?

Skrevet

Det er de som ikke gjør "trivielle" forbrytelser som blir igjen i norge!

Om du stjeler et brød på butikken, blir du sendt hjem.

Men knivstikker du og voldtar en norsk kvinne blir du mottatt med opne armer og tatt inn i varmen!

Jeg sier det igjen!

DUSTENORGE!

Skrevet

De fleste nordmenn som stikker med kniv er ETNISKE NORDMENN

Skrevet

Fan vite. Stikke med kniv bør man absolutt ikke gjøre, uavhengig av nasjonalitet.

Men når man inviteres hjem til noen for å få beskyttelse, kost og losji, vil man normal ikke gi seg til å knivstikke vertskapet.

Er det en urimelig forventning?

Skrevet

Det er de som ikke gjør "trivielle" forbrytelser som blir igjen i norge!

Om du stjeler et brød på butikken, blir du sendt hjem.

Men knivstikker du og voldtar en norsk kvinne blir du mottatt med opne armer og tatt inn i varmen!

Jeg sier det igjen!

DUSTENORGE!

Slikt må du selvsagt gjerne dokumentere.

Skrevet

Er knivstikk av etniske nordmenn mindre alvorlige?

Gjest Si meg, er du rasist?
Skrevet

...og ditt poeng er?

Skrevet

Fan vite. Stikke med kniv bør man absolutt ikke gjøre, uavhengig av nasjonalitet.

Men når man inviteres hjem til noen for å få beskyttelse, kost og losji, vil man normal ikke gi seg til å knivstikke vertskapet.

Er det en urimelig forventning?

Nei, er det noen her som forfekter knivstikking?

Jeg synes ikke "vertskapet" bør stikke med kniver, verken gjestene eller andre.

Og så snart "de" er bosatt her så er de, for øvrig, selvsagt en del av vertskapet.

Skrevet

Slikt må du selvsagt gjerne dokumentere.

Du kan jo da godt få politirapporen oversendt.

Dette har vi diskutert før SØR.

Du vet at han som voldtok og knivstakk meg fortsatt går fri i norge og har gjort det siden 94 da han overfallt, knivstakk og voldtok meg!

Ser han daglig jeg på ca

Men et sykt stakkars barn som kommer hit til norge i håp om å få en bedre fremtid og å bli frisk... DEM sender de ut av landet!

PS! kan sende deg repporten om du vil!

Skrevet

...og ditt poeng er?

Følg med så kansje du skjønner litt

Skrevet

Er knivstikk av etniske nordmenn mindre alvorlige?

Har vel jeg aldri påstått!

Gjest Tristamento
Skrevet

Følg med så kansje du skjønner litt

Hei!

Jeg forstår at du forsøker deg med rasistiske innslag.

Men jeg overlater til Sør å gå ned på det nivået.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Jeg forstår at du forsøker deg med rasistiske innslag.

Men jeg overlater til Sør å gå ned på det nivået.

Vennlig hilsen

Var dette ment positivt eller negativt?

Jeg oppfattet det nemlig negativt!

Jeg er ingen rasist, ikke nazist heller!

Jeg misliker noen av dem, på samme måte som jeg missliker de som mobber!

Jeg er ikke for at voldsmenn i fra utlandet skal få oppholdstillatelse i Norge!

Vi kan desverre ikke kaste ut de Norske Nordmennen som gjør noe galt!

Men vi kan da vel få velge om voldsforbrytere, konedreper, barnemishandlere, terrorister, snyltere o.l å få innpass i landet vår å gjøre det ennå mer jævligt å bo her en hva det allerede er!

Jeg mener de som bør få komme hit ikke kommer seg hit...

De som virkelig trenger det greier aldri å flykte!

De fleste innvandrere som kommer hit til norge er enslige menn i en alder av 19-50 uten barn og kone, slik henter de hele slekten på familiegjenforening!

Ikke kom å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om, for det gjør jeg!

jeg sprer ikke eder og galle utover uten å tenke over hva jeg vet og ikke eller hva jeg som nordmann har rett til å mene noe om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...