Gå til innhold

oppgitt over eviglange tråder og kverulanter som aldri går lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• nick

14

• huufsa

8

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Så lenge en holder seg til normal folkeskikk (og saken) i diskusjonen er det vel greit.

Men jeg er enig med deg i at enkelte diskusjoner tar helt av.... se min bønn lenger ned...

Elles må jeg si jeg blir provosert av at enkelte med det samme de er uenige stempler motstanderen med "du er dum" - argumenter...etc.

Og også provosert av personen som ikke kunne få uttrykt seg tydelig nok om at "Jan Werner Danielsen ikke kan å synge"...og at "hun ikke liker han for han er ekkel..." for så en halv uke etter klage over at hun selv blir stemplet som dum fordi hun er både blondine, pen og smart...

Fysjom sier bare jeg :o(

Ikke for å spørre om det åpenbare, men hvorfor sitter du og leser en tråd som ble startet "mange dager før jul" hvis du ikke liker den?

Selvpining?

Med vennlig hilsen

Kanskje fordi dere med de idiotiske, eviglange og meningsløse "diskusjonene" flood'er 100 nyeste og Åpent forum?

Skjønner ikke at dere ikke har noe mer meningsfylt å bruke tiden deres på jeg.

Forbanna tull er det i alle fall... :-(

Annonse

Kanskje fordi dere med de idiotiske, eviglange og meningsløse "diskusjonene" flood'er 100 nyeste og Åpent forum?

Skjønner ikke at dere ikke har noe mer meningsfylt å bruke tiden deres på jeg.

Forbanna tull er det i alle fall... :-(

Mener du at de eviglange diskusjonene om middagsmat og "er jeg normal" er så mye mer interessante?

Eller "syt og klag" tråder som denne (som du selv deltar i)?

Med vennlig hilsen

Gjest Ugga Bugga

Det er helt frivillig å lese disse trådene. Det er også frivillig å være på Doktor online i sin allminnelighet. Dessuten har PC-en en av-knapp hvis du ikke liker alle ubehagelighetene du kan lese på den.

Mener du at de eviglange diskusjonene om middagsmat og "er jeg normal" er så mye mer interessante?

Eller "syt og klag" tråder som denne (som du selv deltar i)?

Med vennlig hilsen

Ja, faktisk!

Og det sier jo egentlig sitt... :-)

Gjest dritalei

Det er helt frivillig å lese disse trådene. Det er også frivillig å være på Doktor online i sin allminnelighet. Dessuten har PC-en en av-knapp hvis du ikke liker alle ubehagelighetene du kan lese på den.

Å hold smella på deg!!!!!

Men du deltar jo selv i sånne tråder som dette. Da er du jo ikke bedre enn kranglefantene du kritiserer...

Med vennlig hilsen

Jeg deltar sjelden i slike tråder, men er drittlei floodingen deres.

Og jeg er - i alle fall i DOL-sammenheng LANGT bedre enn deg og dine likemenn...

Annonse

Jeg deltar sjelden i slike tråder, men er drittlei floodingen deres.

Og jeg er - i alle fall i DOL-sammenheng LANGT bedre enn deg og dine likemenn...

Men du gjør akkurat det samme selv, Gemini. At andre gjør det oftere, gjør ikke det du bedriver noe bedre.

Med vennlig hilsen

Ikke for å spørre om det åpenbare, men hvorfor sitter du og leser en tråd som ble startet "mange dager før jul" hvis du ikke liker den?

Selvpining?

Med vennlig hilsen

Jeg for min del har ikke lest tråden, men sør. Det er intet nytt under solen, og mange blir rett og slett dritt lei.

Jeg slår av maskinen og lar den være i ukesvis - deilig. Kan du ikke fatte at noen blir lei av deg?

Selvsagt, selvsagt. Det er bare å gjøre som meg.

Men alle kan ikke det. Dette er et helseforum, og når mesteparten er røreprat fra din side, og årevise gjentagelser fra deg trøtter ut folk, er det noe som er galt.

Du er verre enn de som har blitt utestengt i tidligere tider - meg selv inkludert. Hvorfor? Fordi du er falsk.Du er verre enn flisgubben til og med.

Jeg fatter ikke at slikt rør får fortsette år, etter år.

Enig med Simen, men på min måte.

Dette er mine ord: Dol tar det som er - pengemangel. Driter i folk - pengemangel. Driter i de som har vært her i alle år, OG gjort dette til en plass hvor "Jøss hvem er ****** eller........osv.

Nå er det skjerpings dolred. Ellers går dere dit sola aldri skinner.

Joda dere kan komme med et drittsvar til meg, og jeg tåler det, men dere vet selv at tallet synker, og synker og synker.

Godt nytt år.

For det første:

Det er frivillig å lese de lange intetsigende trådene...

Men jeg er enig i at når de opptar 90% av "100 nyeste" så er de fryktelig irriterende.

Shandy: Sør er IKKE falsk. Han er vel en av de 'minst' falske mennesker jeg vet om...

Sør: Det 'går an' å la andre, -f.eks. Gemini i denne tråden få lov til å mene noe uten å bli stillt til veggs av deg..?

Kan ikke folk slutte og krangle for 'krangelens skyld' her inne? Jeg har et intrykk av at det er snakk om å 'prinsipielt' lire av seg noe kvasst mot nick man har vært uenig med tidligere....

Bli greiere mot hverandre!

Respekter at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og forskjellige forutsetninger for hva man mener og hvor man står her i livet!

Vis respekt!

Gjest papirtiger

For det første:

Men jeg er enig i at når de opptar 90% av "100 nyeste" så er de fryktelig irriterende.

Shandy: Sør er IKKE falsk. Han er vel en av de 'minst' falske mennesker jeg vet om...

Sør: Det 'går an' å la andre, -f.eks. Gemini i denne tråden få lov til å mene noe uten å bli stillt til veggs av deg..?

Kan ikke folk slutte og krangle for 'krangelens skyld' her inne? Jeg har et intrykk av at det er snakk om å 'prinsipielt' lire av seg noe kvasst mot nick man har vært uenig med tidligere....

Respekter at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og forskjellige forutsetninger for hva man mener og hvor man står her i livet!

Vis respekt!

Helt enig. Flooding er et dekkende ord for det sør, morsk, grip etc gjør.

...du sa det og det for 8 år siden, og derfor skal jeg alltid være uenig med deg....

Ikke gjør deg bedre enn du er Sør!

Du skriver: "Ikke gjør deg bedre enn du er Sør!"

Gemini - jeg gjør meg verken bedre eller verre enn jeg er. Derimot virker det som om du tror du er bedre enn du er...??

Siden du kan fortelle oss andre om saken...

Med vennlig hilsen

Jeg for min del har ikke lest tråden, men sør. Det er intet nytt under solen, og mange blir rett og slett dritt lei.

Jeg slår av maskinen og lar den være i ukesvis - deilig. Kan du ikke fatte at noen blir lei av deg?

Selvsagt, selvsagt. Det er bare å gjøre som meg.

Men alle kan ikke det. Dette er et helseforum, og når mesteparten er røreprat fra din side, og årevise gjentagelser fra deg trøtter ut folk, er det noe som er galt.

Du er verre enn de som har blitt utestengt i tidligere tider - meg selv inkludert. Hvorfor? Fordi du er falsk.Du er verre enn flisgubben til og med.

Jeg fatter ikke at slikt rør får fortsette år, etter år.

Enig med Simen, men på min måte.

Dette er mine ord: Dol tar det som er - pengemangel. Driter i folk - pengemangel. Driter i de som har vært her i alle år, OG gjort dette til en plass hvor "Jøss hvem er ****** eller........osv.

Nå er det skjerpings dolred. Ellers går dere dit sola aldri skinner.

Joda dere kan komme med et drittsvar til meg, og jeg tåler det, men dere vet selv at tallet synker, og synker og synker.

Godt nytt år.

Logg ut Profil Svar til meg Skriv ny

--------------------------------------------------------------------------------

Innlegget skrevet av huufsa i Åpent forum

3/1-2004 klokken 01:58

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg syns at;

For det første:

Vis respekt!

- huufsa

Jeg gir meg ikke! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...