Gå til innhold

oppgitt over eviglange tråder og kverulanter som aldri går lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Du skriver: "Ikke gjør deg bedre enn du er Sør!"

Gemini - jeg gjør meg verken bedre eller verre enn jeg er. Derimot virker det som om du tror du er bedre enn du er...??

Siden du kan fortelle oss andre om saken...

Med vennlig hilsen

Logg ut Profil Svar til meg Skriv ny

--------------------------------------------------------------------------------

Innlegget skrevet av huufsa i Åpent forum

3/1-2004 klokken 01:58

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg syns at;

For det første:

Det er frivillig å lese de lange intetsigende trådene...

Men jeg er enig i at når de opptar 90% av "100 nyeste" så er de fryktelig irriterende.

Shandy: Sør er IKKE falsk. Han er vel en av de 'minst' falske mennesker jeg vet om...

Sør: Det 'går an' å la andre, -f.eks. Gemini i denne tråden få lov til å mene noe uten å bli stillt til veggs av deg..?

Kan ikke folk slutte og krangle for 'krangelens skyld' her inne? Jeg har et intrykk av at det er snakk om å 'prinsipielt' lire av seg noe kvasst mot nick man har vært uenig med tidligere....

Bli greiere mot hverandre!

Respekter at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og forskjellige forutsetninger for hva man mener og hvor man står her i livet!

Vis respekt!

- huufsa

Vær snill, Sør!!

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• nick

14

• huufsa

8

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Logg ut Profil Svar til meg Skriv ny

Innlegget skrevet av huufsa i Åpent forum

3/1-2004 klokken 01:58

Jeg syns at;

For det første:

Men jeg er enig i at når de opptar 90% av "100 nyeste" så er de fryktelig irriterende.

Shandy: Sør er IKKE falsk. Han er vel en av de 'minst' falske mennesker jeg vet om...

Sør: Det 'går an' å la andre, -f.eks. Gemini i denne tråden få lov til å mene noe uten å bli stillt til veggs av deg..?

Kan ikke folk slutte og krangle for 'krangelens skyld' her inne? Jeg har et intrykk av at det er snakk om å 'prinsipielt' lire av seg noe kvasst mot nick man har vært uenig med tidligere....

Respekter at vi alle er forskjellige med forskjellige meninger, og forskjellige forutsetninger for hva man mener og hvor man står her i livet!

Vis respekt!

- huufsa

Vær snill, Sør!!

Hei Huufsa,

Legg merke til hvem som skrev hva til hvem i denne tråden! :-)

Gemini kan ikke anklage andre for å gjøre akkurat det samme som hun selv gjør - lager en krangel ut av ingenting.

*klem*

Hei Huufsa,

Legg merke til hvem som skrev hva til hvem i denne tråden! :-)

Gemini kan ikke anklage andre for å gjøre akkurat det samme som hun selv gjør - lager en krangel ut av ingenting.

*klem*

Hei, Sør!

Ja, Gemini henvendte seg til deg i denne tråden.

Men h*n hadde en helt fear mening om lange irriterende tråder!

Hvor ofte ser du Gemini involvere seg i en lang krangletråd?

Never...

Jeg syns bare at man bør vise hverandre mere respekt og forståelse.

*klem*

Hei, Sør!

Ja, Gemini henvendte seg til deg i denne tråden.

Men h*n hadde en helt fear mening om lange irriterende tråder!

Hvor ofte ser du Gemini involvere seg i en lang krangletråd?

Never...

Jeg syns bare at man bør vise hverandre mere respekt og forståelse.

*klem*

Hei,

Både hun og deg er i denne tråden! ;-)

Poenget er at de innleggene både hun, du og jeg skriver nå er ikke "bedre" enn innleggene som blir skrevet i de lengste trådene.

Husk at de lange trådene starter nettopp slik som denne - som en liten uskyldig tråd, og med folk som deg, meg og Gemini!

Med vennlig hilsen

Hei,

Både hun og deg er i denne tråden! ;-)

Poenget er at de innleggene både hun, du og jeg skriver nå er ikke "bedre" enn innleggene som blir skrevet i de lengste trådene.

Husk at de lange trådene starter nettopp slik som denne - som en liten uskyldig tråd, og med folk som deg, meg og Gemini!

Med vennlig hilsen

mm..

søt du...

Du gjør denne tråden lang, fordi du vil ha siste ordet.

Greit for meg det, vettu :)

*klem*

mm..

søt du...

Du gjør denne tråden lang, fordi du vil ha siste ordet.

Greit for meg det, vettu :)

*klem*

Neida - jeg gjør tråden lang for å demonstrere nettopp hvordan man får lange tråder - ved å debattere "alt og ingenting", og i denne tråden er det "ingenting". Likevel blir det en lang tråd ut av det, og alle som er i den er allerede like skyldige!

*klem*

Annonse

Neida - jeg gjør tråden lang for å demonstrere nettopp hvordan man får lange tråder - ved å debattere "alt og ingenting", og i denne tråden er det "ingenting". Likevel blir det en lang tråd ut av det, og alle som er i den er allerede like skyldige!

*klem*

Trist at du syns det er 'ingenting' å ønske at mennesker skal ha respekt og forståelse for hverandre.

For det første:

Vis respekt!

Er ikke dette den tredje gangen du sender det samme innlegget i denne tråden huufsa?

Flooding eller spamming - hva er egentlig det...annet enn nettopp det du her gjør?

Er ikke dette den tredje gangen du sender det samme innlegget i denne tråden huufsa?

Flooding eller spamming - hva er egentlig det...annet enn nettopp det du her gjør?

mm.. sorry..

men første gangen kom den liksom ikke fram til de jeg ville...

Trist at du syns det er 'ingenting' å ønske at mennesker skal ha respekt og forståelse for hverandre.

Hei,

Det er ikke dét som er "ingenting", for at man skal ha "respekt for hverandre" er de fleste enig i. Forskjellen ligger i hva vi mener med ordet "respekt".

*klem*

*klem*

Den blir lang fordi du nå har gjentatt deg selv ca. 7 ganger.

For det første:

Vis respekt!

Sør er en løgner. Det er da falskt nok?

Annonse

JEG ser ikke på Sør som en løgner, hva du gjør er din sak.

Og dra ikke meg inn i noen sjikanerings-tråd mot noen!

Det er et fakta, verken mer eller mindre. Dersom du ikke vil diskutere Sør, så er det bare å la være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...