Gjest deppa5 Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Jeg staret med Cipralex før jul fikk masse bivirkninger så de måtte jeg slutte på. Nå har jeg tatt opp Zoloften som jeg tokk sammen med Tolvon før, tar 100 mg men jeg syntes jeg blir mer og mer deppa dag for dag, jeg sov til og med til klokka ringte i dag og det har jeg ikke gjort siden jeg sluttet på Tolvoen selv om jeg tar imovane hver deg. Er det normalt og bli mer deppa før en bli bedere igjen. Takker for svar på dette. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Jeg vet ikke om du blir mer deppa men kanskje virkningen av cipramilen gir seg samtidig som du må bygge opp med zoloften. Kan kanskje høres logisk ut. Mvh 0 Siter
lite beist Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Jeg vet ikke om du blir mer deppa men kanskje virkningen av cipramilen gir seg samtidig som du må bygge opp med zoloften. Kan kanskje høres logisk ut. Mvh Det tar som oftest en stund før zoloft'en begynner å virke. Sånn ca 3-6 uker må en nok regne med, tror jeg. 0 Siter
lite beist Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Har tatt de nå i 4 dager. Da vil det nok ta litt tid før de virker skikkelig - om du kun har brukt zoloft i 4 dager. Bruker zoloft selv. 0 Siter
tlille Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 jeg holder på utdanne meg te sykepleier å så vitt eg vet, blir du først være å så være å så bedre. det at du blir være er ett tegn på at de virker, er du ikke bedre innen 2-3 uker må du kontakte legen, LYKKE TIL!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.