Gå til innhold

Musikktips til et offer for utroskap?

Anbefalte innlegg

Jeg er nettopp blitt alene med to små barn. Exen har vært utro i hele høst og ble offisielt sammen med elskerinnen allerede dagen etter at jeg kastet ham ut.

Har dere tips til musikk jeg kan høre på nå. Musikk som passer nå som jeg er så forbanna.. Jeg hører på "Nobodys Wife".. Har dere flere tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131231-musikktips-til-et-offer-for-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en telefon til exen og synge ut selv???

nei, vet du hva jeg hører på nå som jeg er litt forbannet på typen?...; jo Robbie Williams, "sexed up" og " feel"....Og jeg synger for full hals og føler meg mye bedre etterpå.

Synd at du har måttet oppleve noe slikt.....

Gjest nydelig tekst

Og vips...

med Bjørn Eidsvåg.

Den handler om deg:

og vips så va du aleina

det er rart kor fort ting skjer

det bildet blei i blant tegna

men ikkje nå - ikkje her

du syns du hadde det bra du

itte så lang tid

du va elska og glad du

og vips - va det forbi

det hadde saktens vært gråver

i blant ein reale storm

men valget ditt blei å stå der

og sakte fant ein ein form

to ongar va blide

to sterke små

så trygge og frie

bare du og dei nå

Alt aent går som normalt

folk smile` og ler

ditt liv e snudd totalt

det e det ingen som ser

møkje va blitt forsaka

møkje mer va fått

nå va du blitt vraka

den andre va bare gått

ein stor investering

i ein liten bedrift

knust av eksperimentering

- ikkje tillatt som gift

Du får latterlige forslag under her. Det er vel tross alt ikke å deppe du vil? Du vil vel over faenskapet?

Jeg har aldri fatta hvorfor man skal høre på deppesanger som får en til å grine dersom man er lei seg. Ta tak i deg sjøl og kom over fyren i stedet for å sitte å sørge med trist musikk i bakgrunnen.

Mitt forslag er Rammstein. Drekk deg dritings og skru opp volumet på full fitte, før du stikker ut og får deg et nummer.

Et nummer funker alltid når man er dumpa, har dumpa noen, en jævel har vært utro, og ellers generelt.

Du får latterlige forslag under her. Det er vel tross alt ikke å deppe du vil? Du vil vel over faenskapet?

Jeg har aldri fatta hvorfor man skal høre på deppesanger som får en til å grine dersom man er lei seg. Ta tak i deg sjøl og kom over fyren i stedet for å sitte å sørge med trist musikk i bakgrunnen.

Mitt forslag er Rammstein. Drekk deg dritings og skru opp volumet på full fitte, før du stikker ut og får deg et nummer.

Et nummer funker alltid når man er dumpa, har dumpa noen, en jævel har vært utro, og ellers generelt.

En burde få det på blå resept?

Annonse

Ørkenvandreren

He-he, SDD's tips funker nok bestfor mannfolk - vi legger ubehageligheter litt lettere bak oss.

Ta deg tid til å deppe litt du, det er faktisk en sorgprosess du må igjennom. Men husk at den beste hevnen er å leve et godt liv. Og har du det bra med deg selv, går nok det å være alenemor for 2 barn helt greit.

Lykke til!

Men musikkforslag har jeg ikke.....

Er du klar over hvor godt det er å grine når en er deppa??? Grine tildet er tomt og så begynne et nytt liv...det er bra det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...