olevita Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Jeg er nettopp blitt alene med to små barn. Exen har vært utro i hele høst og ble offisielt sammen med elskerinnen allerede dagen etter at jeg kastet ham ut. Har dere tips til musikk jeg kan høre på nå. Musikk som passer nå som jeg er så forbanna.. Jeg hører på "Nobodys Wife".. Har dere flere tips? 0 Siter
sigga Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Hva med en telefon til exen og synge ut selv??? nei, vet du hva jeg hører på nå som jeg er litt forbannet på typen?...; jo Robbie Williams, "sexed up" og " feel"....Og jeg synger for full hals og føler meg mye bedre etterpå. Synd at du har måttet oppleve noe slikt..... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Hva med noe mer beroligende som f.eks. Sting. Han elsker jeg å høre på når jeg er som mest forbanna på min mann. Mvh 0 Siter
Gjest nydelig tekst Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Og vips... med Bjørn Eidsvåg. Den handler om deg: og vips så va du aleina det er rart kor fort ting skjer det bildet blei i blant tegna men ikkje nå - ikkje her du syns du hadde det bra du itte så lang tid du va elska og glad du og vips - va det forbi det hadde saktens vært gråver i blant ein reale storm men valget ditt blei å stå der og sakte fant ein ein form to ongar va blide to sterke små så trygge og frie bare du og dei nå Alt aent går som normalt folk smile` og ler ditt liv e snudd totalt det e det ingen som ser møkje va blitt forsaka møkje mer va fått nå va du blitt vraka den andre va bare gått ein stor investering i ein liten bedrift knust av eksperimentering - ikkje tillatt som gift 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Du får latterlige forslag under her. Det er vel tross alt ikke å deppe du vil? Du vil vel over faenskapet? Jeg har aldri fatta hvorfor man skal høre på deppesanger som får en til å grine dersom man er lei seg. Ta tak i deg sjøl og kom over fyren i stedet for å sitte å sørge med trist musikk i bakgrunnen. Mitt forslag er Rammstein. Drekk deg dritings og skru opp volumet på full fitte, før du stikker ut og får deg et nummer. Et nummer funker alltid når man er dumpa, har dumpa noen, en jævel har vært utro, og ellers generelt. 0 Siter
naiv Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Du får latterlige forslag under her. Det er vel tross alt ikke å deppe du vil? Du vil vel over faenskapet? Jeg har aldri fatta hvorfor man skal høre på deppesanger som får en til å grine dersom man er lei seg. Ta tak i deg sjøl og kom over fyren i stedet for å sitte å sørge med trist musikk i bakgrunnen. Mitt forslag er Rammstein. Drekk deg dritings og skru opp volumet på full fitte, før du stikker ut og får deg et nummer. Et nummer funker alltid når man er dumpa, har dumpa noen, en jævel har vært utro, og ellers generelt. En burde få det på blå resept? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 En burde få det på blå resept? Helt klart. Jeg hadde gjerne stilt meg til disposisjon for et lite vederlag. Godt nytt år, forresten! 0 Siter
naiv Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Helt klart. Jeg hadde gjerne stilt meg til disposisjon for et lite vederlag. Godt nytt år, forresten! Godt nytt år til deg også! :-) Du er oppe og gråter ikke, skjønner jeg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Godt nytt år til deg også! :-) Du er oppe og gråter ikke, skjønner jeg. Jeg er oppe, på jobb og gråter litt for det, men formen er uforskammet god! 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Alanis Morissette.. 21 things I want in a lover...(sette krav og leve livet mens du venter på den rette ))... og alle andre.... Lykke til ) Og masse gode klemmer ! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 He-he, SDD's tips funker nok bestfor mannfolk - vi legger ubehageligheter litt lettere bak oss. Ta deg tid til å deppe litt du, det er faktisk en sorgprosess du må igjennom. Men husk at den beste hevnen er å leve et godt liv. Og har du det bra med deg selv, går nok det å være alenemor for 2 barn helt greit. Lykke til! Men musikkforslag har jeg ikke..... 0 Siter
sigga Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Du får latterlige forslag under her. Det er vel tross alt ikke å deppe du vil? Du vil vel over faenskapet? Jeg har aldri fatta hvorfor man skal høre på deppesanger som får en til å grine dersom man er lei seg. Ta tak i deg sjøl og kom over fyren i stedet for å sitte å sørge med trist musikk i bakgrunnen. Mitt forslag er Rammstein. Drekk deg dritings og skru opp volumet på full fitte, før du stikker ut og får deg et nummer. Et nummer funker alltid når man er dumpa, har dumpa noen, en jævel har vært utro, og ellers generelt. Er du klar over hvor godt det er å grine når en er deppa??? Grine tildet er tomt og så begynne et nytt liv...det er bra det. 0 Siter
favn Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Skikkelig reggae, Bob Marley & The Wailers beste... Ja, for du skal vel ikke sitte der og sippe til hjerte-smerte? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 "The Way We Make A Broken Heart". Ry Cooder fra albumet "Borderline". 0 Siter
Gjest maximilian Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Spes.sangen "5 år" er jo dritgo. 0 Siter
Gjest Dirigent Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Spes.sangen "5 år" er jo dritgo. Klovner i kamp er patetisk. Bare det idiotiske navnet sier jo litt, da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.