amber sun Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Gratulerer!! Vel fortjent, og sååå moro!! Dette var kjempe... :) 0 Siter
Gjest IDOL fan Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 FANTASTISK!!!! Tenk haner World IDOL..... Min favoritt gjennom hele IDOL i norge har vært KURT.. Jammen har jeg god smak,, det ble bevist ikveld!!! Grattis Kurt,, du er kongen! 0 Siter
Anki Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Knallbra!!! Var helt med her - satt med norske flagg og heiet! Kurt er bare best!! 0 Siter
Fay Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Utrolig moro - men det eneste riktige, sånn objektivt sett... 0 Siter
Gjest jippi!! gralla Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Nyter at hun amerikanske ikke vant.. så at hun ikke var blant de første til å gratulere kurt. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 JESS!!!!!! Kurt rocker!! Norway all the way!!!! 0 Siter
Hope Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Kurt vant. Det var ikke værst. Rørt til tårer. Gratla Kurt! Stort! :-) og velfortjent! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Ja, jeg må medgi at selv jeg ble engasjert i går. Kjempemoro at vokalprestasjoner fortsatt kan overgå smukkasfaktoren... Personlig hadde jeg stor sans for kanadieren (og delvis engelskmannen), i tillegg til Kurt'ern. 0 Siter
huufsa Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Det var helt supert! Hvertfall etter at han jævla' dommeren uttalte seg som han gjorde! 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg synes det var ganske kult at Victoria Beckham stilte med playback når alle disse "uerfarne" sang live ) 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg synes det var ganske kult at Victoria Beckham stilte med playback når alle disse "uerfarne" sang live ) Jeg ble rimelig full av latter av VB.. Hun var jo fullstendig talentløs! Ikke kunne hun synge, ej heller danse, fullstendig sjarmløs var hun også! Fatter ikke at hun kan ha noen solo-karriere foran seg! mvh 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg ble rimelig full av latter av VB.. Hun var jo fullstendig talentløs! Ikke kunne hun synge, ej heller danse, fullstendig sjarmløs var hun også! Fatter ikke at hun kan ha noen solo-karriere foran seg! mvh Hun var jo finere på håret enn før da....til hennes forsvar... *knis* 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hun var jo finere på håret enn før da....til hennes forsvar... *knis* Enig i at hun kler langt hår bedre enn piggsveis...!! 0 Siter
shandy Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Joda, her skal det innrømmes at Kurt var best. Veldig bra forøvrig. Jeg var mild sagt forbauset over de andre deltagerne, og deres totale intetsigende fremføring og sangstemme, samt innlevelsen og tolkningen av sangene de fremførte. Totalt uinteressant. Jeg hadde ventet meg noe langt annet. Selvsagt med noen unntak. Kurt var best, men etter min smak hadde Peter Evrard (Belgia) vært en verdig nummer to. (Det kom vel som ei bombe for de som kjenner meg tenker jeg :-)Han kom nå på tredje då - greit nok Kelly Clarkson har en nydelig stemme, men for kjedelig etter min smak. Dessuten orker jeg ikke alle disse snurringene hennes. Men nr.3 allikevel etter mitt syn. Heinz Wincler (Sør-Afrika) Bra, men ikke kraft nok i stemmen til å synge Steve. Allikevel en av de bedre. Will Young (England). En tragedie at en slik sang blir sunget på den måten. Jeg vil påstå at 1 av 100 med stemmen i behold, kunne klart å synge like glatt og LETT. Møkkafremførelse. Resten av gjengen er ikke engang noe å snakke om. Forøvrig var det vanvittig moro og spennende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.