Lillemus Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Enig i at hun kler langt hår bedre enn piggsveis...!! Trodde hun var så pen jeg, men hun så da vitterligen temmelig gjennomsnittlig ut. 0 Siter
shandy Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Trodde hun var så pen jeg, men hun så da vitterligen temmelig gjennomsnittlig ut. Godt nytt år Lillemus Hun har strammet opp litt her og der, og puttet inn litt her og der. "Men i jøsse navn sa sambo" Noe så glatt og intetsigende. Så synger hun pokker ta meg playback i tillegg. Vi holdt på å le oss skakke begge to. 0 Siter
Gjest hallo i luken Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Trodde hun var så pen jeg, men hun så da vitterligen temmelig gjennomsnittlig ut. pen er hun men altfor tynn. Jenta slanker seg jo ihjel! Nei hun så ikke mye feminin ut uten hofter og litt kjøtt på kroppen. Det er det som er sexy Dessuten nå hun bare står der og vrikker så talentløs på de hoftene hun egentlig ikke har og med den stemmen, da blir det bare helt latterlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.