Gjest heisann sveisann Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Skal på date med en fyr i morgen. Vi skal på kino. Noen som har tips om hvilken kino som bør sees? Og ikke si Ringenes Herre, det er ikke aktuelt :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Ikke se Intolerable Cruelty i hvert fall, den var så utrolig dum at den nesten var morsom. 0 Siter
toci Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Oppdrag Nemo! Så utrolig søt og hylende morsom. ) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg har aldri skjønt poenget med å gå på kino-date..... Er ikke poenget å prate litt og bli kjent...? Det å sitte ved siden av hverandre på kino, kan man jo gjøre med enhver idiot. Nei, hvis dere skal møtes på nøytral grunn, hvorfor ikke dra på et spisested? Da blir dere kjent, og liker du ikke date'n så blir du ihvertfall mett.... Gudd løkk, fra han som selv skal på kino ikveld med dama (Ringenes Herre)..... *s* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Vi var og så Master and Commander på tirsdag. Bra film, hvis du liker litt nærkamp, seilskuter og ikke minst hovedpersonen Russel Crowe - en flott mann i mine øyne :-) Ellers har jeg hørt at Love actually er bra. 0 Siter
Gjest werkerk Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Love Actually passer bra for en kinodate. 0 Siter
Gjest Niels Henrik Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Ikke se Intolerable Cruelty i hvert fall, den var så utrolig dum at den nesten var morsom. Enig. Lenge siden jeg har sett en så dårlig film. 0 Siter
Gjest Niels Henrik Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg har aldri skjønt poenget med å gå på kino-date..... Er ikke poenget å prate litt og bli kjent...? Det å sitte ved siden av hverandre på kino, kan man jo gjøre med enhver idiot. Nei, hvis dere skal møtes på nøytral grunn, hvorfor ikke dra på et spisested? Da blir dere kjent, og liker du ikke date'n så blir du ihvertfall mett.... Gudd løkk, fra han som selv skal på kino ikveld med dama (Ringenes Herre)..... *s* Det går jo an å gå på kino, og så gå på kafé etterpå for å diskutere filmen. 0 Siter
Gjest pianisten Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Pianisten er veldig bra, men passer kanskje ikke for en romantisk kinodate? 0 Siter
Gjest Hollywoodhater Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg anbefaler Historias Minimas som i allefall gikk på klingenberg. Utorlig søt roadmovie fra Argentina. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Ikke se Intolerable Cruelty i hvert fall, den var så utrolig dum at den nesten var morsom. Anbefal kaptein corellis mandolin, den var fin:-) 0 Siter
favn Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Ikke se Intolerable Cruelty i hvert fall, den var så utrolig dum at den nesten var morsom. Hæ?? En Cohen-film kan vel aldri bli dum? Her ser jeg virkelig, virkelig fram til framtidig collection-box med deres samlede. 0 Siter
Gjest Niels Henrik Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hæ?? En Cohen-film kan vel aldri bli dum? Her ser jeg virkelig, virkelig fram til framtidig collection-box med deres samlede. Jo, en Coen-film kan faktisk bli dum. Jeg hadde store forhåpninger nettop fordi det var en Coen-film, men jeg ble skuffet. 0 Siter
mAd Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 whale rider http://us.imdb.com/title/tt0298228/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Anbefal kaptein corellis mandolin, den var fin:-) Den er jo kjempefin da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hæ?? En Cohen-film kan vel aldri bli dum? Her ser jeg virkelig, virkelig fram til framtidig collection-box med deres samlede. Jeg synes den var utrolig dårlig men så er jeg ikke fan av amerikanske komedier heller. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Den er jo kjempefin da ) Ja - jeg tengte vi kunne se den sammen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Ja - jeg tengte vi kunne se den sammen? Det er greit det, sånn paralelt da ;o). Du på din tv og jeg på min og så kan vi snakke på telefonen. Du bor litt langt fra Grünerløkka da ) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Det er greit det, sånn paralelt da ;o). Du på din tv og jeg på min og så kan vi snakke på telefonen. Du bor litt langt fra Grünerløkka da ) Skaff den til veies en eller annen dag i juli;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.