Gå til innhold

Noen som har kinotips?

Anbefalte innlegg

Gjest heisann sveisann
Skrevet

Skal på date med en fyr i morgen. Vi skal på kino. Noen som har tips om hvilken kino som bør sees?

Og ikke si Ringenes Herre, det er ikke aktuelt :-)

Skrevet

Ikke se Intolerable Cruelty i hvert fall, den var så utrolig dum at den nesten var morsom.

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg har aldri skjønt poenget med å gå på kino-date.....

Er ikke poenget å prate litt og bli kjent...?

Det å sitte ved siden av hverandre på kino, kan man jo gjøre med enhver idiot. Nei, hvis dere skal møtes på nøytral grunn, hvorfor ikke dra på et spisested? Da blir dere kjent, og liker du ikke date'n så blir du ihvertfall mett....

Gudd løkk,

fra han som selv skal på kino ikveld med dama (Ringenes Herre)..... *s*

Skrevet

Vi var og så Master and Commander på tirsdag. Bra film, hvis du liker litt nærkamp, seilskuter og ikke minst hovedpersonen Russel Crowe - en flott mann i mine øyne :-)

Ellers har jeg hørt at Love actually er bra.

Gjest Niels Henrik
Skrevet

Ikke se Intolerable Cruelty i hvert fall, den var så utrolig dum at den nesten var morsom.

Enig. Lenge siden jeg har sett en så dårlig film.

Gjest Niels Henrik
Skrevet

Jeg har aldri skjønt poenget med å gå på kino-date.....

Er ikke poenget å prate litt og bli kjent...?

Det å sitte ved siden av hverandre på kino, kan man jo gjøre med enhver idiot. Nei, hvis dere skal møtes på nøytral grunn, hvorfor ikke dra på et spisested? Da blir dere kjent, og liker du ikke date'n så blir du ihvertfall mett....

Gudd løkk,

fra han som selv skal på kino ikveld med dama (Ringenes Herre)..... *s*

Det går jo an å gå på kino, og så gå på kafé etterpå for å diskutere filmen.

Gjest pianisten
Skrevet

Pianisten er veldig bra, men passer kanskje ikke for en romantisk kinodate?

Gjest Hollywoodhater
Skrevet

Jeg anbefaler Historias Minimas som i allefall gikk på klingenberg.

Utorlig søt roadmovie fra Argentina.

Skrevet

Anbefal kaptein corellis mandolin, den var fin:-)

Skrevet

Hæ?? En Cohen-film kan vel aldri bli dum?

Her ser jeg virkelig, virkelig fram til framtidig collection-box med deres samlede.

Gjest Niels Henrik
Skrevet

Her ser jeg virkelig, virkelig fram til framtidig collection-box med deres samlede.

Jo, en Coen-film kan faktisk bli dum. Jeg hadde store forhåpninger nettop fordi det var en Coen-film, men jeg ble skuffet.

Skrevet

Anbefal kaptein corellis mandolin, den var fin:-)

Den er jo kjempefin da :o)

Skrevet

Jeg synes den var utrolig dårlig men så er jeg ikke fan av amerikanske komedier heller.

Skrevet

Den er jo kjempefin da :o)

Ja - jeg tengte vi kunne se den sammen?

Skrevet

Ja - jeg tengte vi kunne se den sammen?

Det er greit det, sånn paralelt da ;o). Du på din tv og jeg på min og så kan vi snakke på telefonen. Du bor litt langt fra Grünerløkka da :o)

Skrevet

Det er greit det, sånn paralelt da ;o). Du på din tv og jeg på min og så kan vi snakke på telefonen. Du bor litt langt fra Grünerløkka da :o)

Skaff den til veies en eller annen dag i juli;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...