Gjest Saigon Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Noen som bruker DC++ for å laste ned filer av forskjellig slag?? Jeg har nettopp lastet ned dette programmet, men når jeg prøver å koble meg på en hub så får jeg bare beskjed om at jeg har ALT for få filer som jeg deler med de andre. De fleste krever MINST 1 GB shared files. Og jeg er ikke i nærheten en gang. Noen som har en HUB hvor man ikke må dele så mange filer på??? 0 Siter
Snippiie Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Du må nok dele for å få tilgang, ja... Hvor fant du hub med så lite osm 1GB som krav? Jeg finner bare 10... Tips: legg inn noen spill eller en haug musikk i en fil du deler -da kommer du opp i 10GB etterhvert, som er den grensa de fleste bruker. Hvis du skal laste filmer må du gjerne opp i 50GB deling. Hvis du ikke kjennernoen med en lukka hub, da, som kan gi deg tillatelse til å få dele selv om du ikke har så mye selv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.