Gå til innhold

Krekar pågrepet

Anbefalte innlegg

Det er best at jeg sier det for sikkerhets skyld, i tilfelle noen misforstår:

Jeg har ikke spesielt mye til overs for Krf-politikk, eller høyre-politikk for den saks skyld. Jeg har heller ikke mye til overs for Høybråten eller Bondevik.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det blir så mye oppstyr fordi Høybråten faktisk driver Krf-politikk, det skulle da bare mangle.

Og jeg er helt enig med deg, jeg ville også foretrekke Bondevik fremfor Høybråten. Bondevik er det minste av to onder.

Høybråten, Bondevik What ever!!!

For å si det sånn... Ingen av de som sitter i regjeringen i dag her noe der å gjøre...

De har ikke kommet med NOE fornuftig så lenge de har sittet der, KUN gjort det bedre å være rik i dette landet.

De tar fra de fattigeste og gir til utlandet.

De går IMOT Brundtlands kommisjonen sin Lokale Aganda 21 når de åpner for oljeleting i Barentshavet, et av de MEST verneverdige havområdene i verden, joda snakk om berekraftig utvikling, når gassutslippene fra norge bare blir større å større...

Hvor er Miljøpartiene, INGEN av dem er på stortinget, annet enn Miljøpartiet De Grønne, men de er i så fåtall at ingenting stemmer frem!!!

Ikke gidder de å høre på ungdommen, selv om de er de som skal arve det som kommer, det som de har ødelaggt!

Tipper om at noen tjue år så er vi et U-Land selv, da kan man neppe garantere pomp og prakt dit vi må flykte, tipper at de neppe bygger kirker og lignende i afganistan til oss...

Uansett er vel hele verden Muslimer iogmed at de er så FUNLOVING EVERYWHERE!!!

Når man begynner å studere politikk begynner du plutselig å SE hva de egentlig driver med og hvor lite peiling de egentlig har!

Huff skulle ALDRI ha begynnt med Statsvitenskap, blir bare mer og mer forbannet!!!

Fortsetter under...

Gjest Niels Henrik

Høybråten, Bondevik What ever!!!

For å si det sånn... Ingen av de som sitter i regjeringen i dag her noe der å gjøre...

De har ikke kommet med NOE fornuftig så lenge de har sittet der, KUN gjort det bedre å være rik i dette landet.

De tar fra de fattigeste og gir til utlandet.

De går IMOT Brundtlands kommisjonen sin Lokale Aganda 21 når de åpner for oljeleting i Barentshavet, et av de MEST verneverdige havområdene i verden, joda snakk om berekraftig utvikling, når gassutslippene fra norge bare blir større å større...

Hvor er Miljøpartiene, INGEN av dem er på stortinget, annet enn Miljøpartiet De Grønne, men de er i så fåtall at ingenting stemmer frem!!!

Ikke gidder de å høre på ungdommen, selv om de er de som skal arve det som kommer, det som de har ødelaggt!

Tipper om at noen tjue år så er vi et U-Land selv, da kan man neppe garantere pomp og prakt dit vi må flykte, tipper at de neppe bygger kirker og lignende i afganistan til oss...

Uansett er vel hele verden Muslimer iogmed at de er så FUNLOVING EVERYWHERE!!!

Når man begynner å studere politikk begynner du plutselig å SE hva de egentlig driver med og hvor lite peiling de egentlig har!

Huff skulle ALDRI ha begynnt med Statsvitenskap, blir bare mer og mer forbannet!!!

I tillegg kan man nevne at de gangene Norge har vært i krig etter 1945, har Bondevik vært statsminister.

I tillegg kan man nevne at de gangene Norge har vært i krig etter 1945, har Bondevik vært statsminister.

Jeg mener at en statsminister som stiller kabinettspørsmål sist han var statsminister ikke harnoe der å gjøre...

Og du har f... så rett i det med kriger!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...