Gå til innhold

Jeg kjemper vel i motvind...

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Men midt oppe i denne voldsomme Kurt feberen må jeg nødt til å få blåst meg ut litt. Jeg liker ikke Kurt Nilsen!!!

Jeg synes han har et ekkelt, egoistisk og arrogant fremtredende. Jeg synes det var noe guffent med den fyren fra første gangen han sang og har aldri likt ham siden. Joda, fyren synger bra, Men om Osama Bin Laden hadde sunget fint hadde jeg ikke likt ham noe bedre for det. Enkelte mennesker får man bare i vrangstrupe, og der har jeg Kurt.

Men det viser jo at det er håp for alle. Kurt ble nærmest berømt allerede for mange år siden ved å være en av de verste mobberne skolen hans har sett. Han var nabolagets skrekk siden han hadde for vane å sette fyr på alt mulig til godt oppe i tenårene. Joda, alle har vi vel vært rampete i barndommen, men det er mye lettere å legge merke til når det er noe du så til de grader misliker.

Kom igjen, gi meg masse kjeft, men man kan ikke bli likt av alle. Kurt blir vel per i dag likt av alle untatt meg så han overlever nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131296-jeg-kjemper-vel-i-motvind/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

8

• Mr Kahn

7

• toci

3

• Pappa Bjørn

3

Mest aktive i denne tråden

Du er nok ikke alene om å syntes dette om han...

Syntes det samme jeg, men da uten å vite det om mobbingen, da ble han bare MER motbydelig for meg!

MEN det var litt kult å se trynet på hun amrikanske som var OVERBEVIST om at hun skulle vinne! Det skal han da ha!

Jeg synes han har vist seg som ganske ydmyk når han har vært med i konkurransen hvertfall...så han har vel blitt voksen han og.

Man lærer jo etterhvert, og jeg tror ikke det altid er enkelt å ha vært en mobber heller..når man blir voksen nok til å forstå hva man har gjort. Heldigvis...

Husker noen jenter fra ungdomsskolen som var skikkelig "fæle". De våget ikke møte på gjenforeningsfesten 10 år etter...

Jeg synes han har vist seg som ganske ydmyk når han har vært med i konkurransen hvertfall...så han har vel blitt voksen han og.

Man lærer jo etterhvert, og jeg tror ikke det altid er enkelt å ha vært en mobber heller..når man blir voksen nok til å forstå hva man har gjort. Heldigvis...

Husker noen jenter fra ungdomsskolen som var skikkelig "fæle". De våget ikke møte på gjenforeningsfesten 10 år etter...

Tror nok du har feil der...

INGEN av de som mobbet meg på barne og ungdommskolen skjønner hva de har gjort mot meg!

En gang mobber ALLTID mobber!

De unnskylder seg med at de var barn som ikke forstod hva de gjorde, men de kan ikke se åssen dette kunne ha gitt meg noen skade!

Da har INGEN av de forstått hva de har gjort, hvis de tror at de som har blitt mobbet ikke har sår på sjelen for evig og alltid!!!

Om de tror at de som har blitt mobbet kansje ikke fungerer slik de skal etter 10 år med mobbing HVER ENESTE DAG.

Alle har vel mobbet sier du kansje nå, men åssen har de mobbet da?

Det finnest da måter å mobbe på, noen av de er rett og slett så jævlige at du ikke unner din værste fiende å oppleve det samme....

Om du aldri har blitt mobbet SKIKKELIG (sier ikke at dette gjelder deg brusa) vet du ikke hva det vil si å leve etterpå!

Gjest halogen

Faktisk....

Jeg trenger ikke like et menneske for å like musikken deres. Jeg trenger ikke en gang like utseendet deres for å like musikken.

Heldigvis er det sånn at man stort sett kan skille mellom person og sak - hvis man ønsker det.

Jeg kjenner ikke Kurt Nilsen, vet ikke noe om ham, annet enn at jeg har hørt ham synge, sett ham på TV - han er kanskje ikke den peneste, og som Bergensere flest (!) er han storkjeftet og litt arrogant.

Jeg syns det var moro at han vant World Idol fordi han er norsk, og fordi han danket ut hun der amerikanske superpene favoritten. Morsomt at han, sånn som han viste seg på scenen der og da, at sangen hans, utseendet, fremførelsen - kunne vinne fram i en så stor konkurranse.

Hva så om han var en jævel i barndommen?

Mine foreldre skryter av og til nesten uhemmet av en av mine klasse-"kamerater" fra barneskolen. Hvor bra han har skikket seg, at han egentlig var litt misforstått på skolen, at han hadde det så vanskelig, at faren drakk - men nå er han en sånn kjernekar, en lokal helt, og ingen sier noe vondt om ham. JEG kan selvsagt ikke tåle fyren, på grunn av mobbing på skolen - og til dags dato hilser jeg ikke på ham.

Men det er meg og mitt valg, ut i fra min fortid. Hva Kurt har gjort har da ingenting med sangen hans i dag å gjøre, og burde heller ikke påvirke alle oss som ikke kjente ham den gang da.

Annonse

Gjest '!-o-!'

INGEN av de som mobbet meg på barne og ungdommskolen skjønner hva de har gjort mot meg!

De unnskylder seg med at de var barn som ikke forstod hva de gjorde, men de kan ikke se åssen dette kunne ha gitt meg noen skade!

Da har INGEN av de forstått hva de har gjort, hvis de tror at de som har blitt mobbet ikke har sår på sjelen for evig og alltid!!!

Om de tror at de som har blitt mobbet kansje ikke fungerer slik de skal etter 10 år med mobbing HVER ENESTE DAG.

Det finnest da måter å mobbe på, noen av de er rett og slett så jævlige at du ikke unner din værste fiende å oppleve det samme....

Om du aldri har blitt mobbet SKIKKELIG (sier ikke at dette gjelder deg brusa) vet du ikke hva det vil si å leve etterpå!

"En gang mobber ALLTID mobber!"

Jeg har sett alt for mange ydmyke tidligere mobbere til å tro på den der! Jeg tror faktisk det gjelder de fleste mobbere jeg har vært borti. Noen få uforbederlige, kanskje. Men ytterst få i den store mengden.

"Om du aldri har blitt mobbet SKIKKELIG (sier ikke at dette gjelder deg brusa) vet du ikke hva det vil si å leve etterpå!"

Jeg har blitt mobbet gjennom hele oppveksten, fra før jeg begynte på skolen til jeg var ferdig med niårig grunnskole. Daglig - OG grundig. Det er fullt mulig å bestemme seg for at nok er nok, og at mobberne ikke skal få ødelegge resten av livet ditt også.

Når det gjelder Kurt, så er det ikke rent lite smålig (og bittert, kanskje?) å dra frem hvordan han har vært tidligere NÅ.

"En gang mobber ALLTID mobber!"

Jeg har sett alt for mange ydmyke tidligere mobbere til å tro på den der! Jeg tror faktisk det gjelder de fleste mobbere jeg har vært borti. Noen få uforbederlige, kanskje. Men ytterst få i den store mengden.

"Om du aldri har blitt mobbet SKIKKELIG (sier ikke at dette gjelder deg brusa) vet du ikke hva det vil si å leve etterpå!"

Jeg har blitt mobbet gjennom hele oppveksten, fra før jeg begynte på skolen til jeg var ferdig med niårig grunnskole. Daglig - OG grundig. Det er fullt mulig å bestemme seg for at nok er nok, og at mobberne ikke skal få ødelegge resten av livet ditt også.

Når det gjelder Kurt, så er det ikke rent lite smålig (og bittert, kanskje?) å dra frem hvordan han har vært tidligere NÅ.

Ok kansje de har bedt deg om unnskyldning det har de ikke gjort mot meg!!!

de 27 i klassen (HELE KLASSEN) som mobbet meg har ikke vist noe som helst slags skyldfølese i det hele tatt, ikke de som gjikk i paralell klassene heller!

De eneste som har nevnt noe er de som selv ble mobbet litt, om hvor synd de syntes på meg, men at de ikke tørte å stille opp for meg fordi de var redde for å bli mobbet på samme måten selv! Fordi de såg at jeg fikk det mye værre enn noen av de!

I løpet av HELE ungdommskolen var jeg på skole bare 89 dager, grunnen..... Jeg lå som oftest i en blodpøl i en grøft med enten brukkne rister, knekt nese, forslått OG alene...

Det eneste lærerene gjorde var å si når jeg kom på skolen at måtte de være snille mot meg og ikke gjøre det igjen!!!

Det di mobbet meg for var at jeg hadde en alkoholisert stefar som tuklet med meg( noe de sa at jeg likte, bad om eller oppfordret til selv, lærerene informerte klassen om at stakkars meg hadde vært utsatt for dette... snakk om tausehetsplikt!)) jeg hadde spisevegring fordi jeg ble kallt tykk, uten å være det!

Med bakgrunn i alt dette og mer til som jeg rett og slett ikke greier å rippe opp i har jeg til dags dato OG DA ER JEG 29 sett en angrende mobber!!!

Kurt er den eneste rørleggeren med sprekken foran.

Forøvrig helt enig, fyren er en estetisk fornærmelse, så støgge folk sku fan ikke få lov å vise seg i TVn

Heldigvis er det ikke bare de 'pene' som kan bli musikkstjerner. Ser man på en musikkanal skulle man tro at man må være fotomodell for å kunne synge!

Hvem pokker husker alle de 'pene' som synger støtt og stadig? Kurt'en vil alltid bli husket, nettopp pga utseende sitt.

Forøvrig, ha et fint nyttår og hils kona:-)

Gjest '!-o-!'

Ok kansje de har bedt deg om unnskyldning det har de ikke gjort mot meg!!!

de 27 i klassen (HELE KLASSEN) som mobbet meg har ikke vist noe som helst slags skyldfølese i det hele tatt, ikke de som gjikk i paralell klassene heller!

De eneste som har nevnt noe er de som selv ble mobbet litt, om hvor synd de syntes på meg, men at de ikke tørte å stille opp for meg fordi de var redde for å bli mobbet på samme måten selv! Fordi de såg at jeg fikk det mye værre enn noen av de!

I løpet av HELE ungdommskolen var jeg på skole bare 89 dager, grunnen..... Jeg lå som oftest i en blodpøl i en grøft med enten brukkne rister, knekt nese, forslått OG alene...

Det eneste lærerene gjorde var å si når jeg kom på skolen at måtte de være snille mot meg og ikke gjøre det igjen!!!

Det di mobbet meg for var at jeg hadde en alkoholisert stefar som tuklet med meg( noe de sa at jeg likte, bad om eller oppfordret til selv, lærerene informerte klassen om at stakkars meg hadde vært utsatt for dette... snakk om tausehetsplikt!)) jeg hadde spisevegring fordi jeg ble kallt tykk, uten å være det!

Med bakgrunn i alt dette og mer til som jeg rett og slett ikke greier å rippe opp i har jeg til dags dato OG DA ER JEG 29 sett en angrende mobber!!!

Mener du virkelig at siden de som mobbet deg ikke har bedt om unnskyldning, så skal de få lov til å styre resten av livet ditt også? At en god fremtid avhenger i uforbeholdne unnskyldninger fra en gjeng mobbere?

For mitt eget vedkommende kom jeg i en alder av 19 år frem til at mobberne hadde ødelagt nok av livet mitt, at fra nå av styrte jeg livet mitt selv, fremtiden var MIN. Jeg driter rett og slett i hvorvidt de angrer seg eller ikke, de er ute av livet mitt for alltid ror lenge siden. Jeg har liketil oppdaget at jeg ikke en gang trenger tilgi dem det de gjorde mot meg for å ha et godt liv.

Jeg er 40 år nå, jeg har i jobbsammenheng sett mang en angrende mobber. Mine egne mobbere har jeg ikke truffet siden jeg var ferdig med vg, de fleste av dem ikke siden jeg var ferdig med niende. De angår meg rett og slett ikke.

Annonse

Kurt er den eneste rørleggeren med sprekken foran.

Forøvrig helt enig, fyren er en estetisk fornærmelse, så støgge folk sku fan ikke få lov å vise seg i TVn

Vel, jeg kjenner opp til flere som synes at Kurt er søt, jeg. Undertegnede inkludert. Estetisk pen - nei, men han har sjarm og glimt i øyet. Noe som er ti ganger bedre enn sånne glatte tryner som er så glatte og sleipe at man ikke klarer å feste blikket på dem en gang.

Og for musikere er det nå en gang ikke utseende som er viktigst, tvert i mot :-)

Beste hilsen fra

Jeg synes ikke Kurt er stygg, jeg synes han er sjarmerende og søt. Og å kritisere noen fordi de ikke er fotomodeller er tåpelig, han har en utrolig stemme, han er et talent. Og hva har du med å dra inn hvordan han var som person da han var yngre? folk forandrer seg. Dessuten er du sikker i dine påstander???

Huff, jeg synes det er trist at du er blitt mobbet, og jeg vet ikke om det er ett godt råd men jeg prøver meg:

Det at de mobbet deg sier så utrolig mye om deres svake personlighet og ingenting om din ! Håper du forstår meg :o)

Men jeg tror faktisk at enkelte når de blir voksne angrer på hva de har gjort. Man kan ikke skjære alle under en kam selvfølgelig, men noen er det nok.

Klem :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...