Gå til innhold

Jeg kjemper vel i motvind...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

8

• Mr Kahn

7

• toci

3

• Pappa Bjørn

3

Mest aktive i denne tråden

Heldigvis er det ikke bare de 'pene' som kan bli musikkstjerner. Ser man på en musikkanal skulle man tro at man må være fotomodell for å kunne synge!

Hvem pokker husker alle de 'pene' som synger støtt og stadig? Kurt'en vil alltid bli husket, nettopp pga utseende sitt.

Forøvrig, ha et fint nyttår og hils kona:-)

De er pene og de spiller på sex, men synge kan de fleste av dem ikke ;o)

Vel, jeg kjenner opp til flere som synes at Kurt er søt, jeg. Undertegnede inkludert. Estetisk pen - nei, men han har sjarm og glimt i øyet. Noe som er ti ganger bedre enn sånne glatte tryner som er så glatte og sleipe at man ikke klarer å feste blikket på dem en gang.

Og for musikere er det nå en gang ikke utseende som er viktigst, tvert i mot :-)

Beste hilsen fra

Kurt er ingen musiker, han er en copyist som gauler coverversjoner av kjente låter. Men når det er sagt, før i tiden kjøpte folk «sound», nå kjøper de «image».

Noen av disse glættingene klarer fan ikke lire av seg et brek uten å kle seg omtrent nakne. Fyttefan.

Kurt er en slags «musikalsk anti-helt», og noen mener sågar at han kan synge. Med dagens teknologi kan vel de fleste synge, og Kurt skiller seg ikke mye fra resten av røkla, spør du meg.

Men det er jo også et spørsmål om smak...

Heldigvis er det ikke bare de 'pene' som kan bli musikkstjerner. Ser man på en musikkanal skulle man tro at man må være fotomodell for å kunne synge!

Hvem pokker husker alle de 'pene' som synger støtt og stadig? Kurt'en vil alltid bli husket, nettopp pga utseende sitt.

Forøvrig, ha et fint nyttår og hils kona:-)

Som jeg sa til signaturen snø, Kurt er ingen musiker, han synger coverversjoner av kjente låter. Ellers er det jo slik at folk kjøper image idag, det var før i tiden de kjøpte sound.

Forøvrig minner lyden av dagens popmusikk meg om dengangen bryggeribilen kolliderte med en dyretransport lastet med grisunger.

Forøvrig takk og hils alle kjente med ønske om et Godt Nyttår.

Hallo, det høres ut som om du kjenner/ kjente Kurt Nilsen godt?

Kurt er ikke her, han kan ikke motbevise dine beskyldninger.

Min påstand akkurat nå, er at DU, Pappa Bjørn, mobber Kurt. Dette er sjikane mot en navngitt person, og alle bør holde seg for gode til slikt.

Nei, jeg er ingen voldsom fan av Kurt Nilsen, og jeg er heller ikke kraftig provosert.

Annonse

Gjest juliamma

Blablablabla

Du minner meg om ei slarvekjerring. Menn som surver, og elsker å formidle sladder står ikke høyt i kurs hos meg.

Nei, jeg er IKKE sint fordi du kritiserer Kurt!

HELT ENIG MED naiv!

Beste innlegg som er skrevet her på lenge. Jeg liker heller ikke slike menn som oppfører seg som "sladderkjærringer". Kvalm av mindre.

"Heia Kurt"

Hvordan vet du at han var en mobber?

Kurt sa det selv på TV. Dette var etter at han hadde sunget i norges idol, og før han hadde vunnet. Han ble kalt "jævelungen", men det var vel så vidt jeg husker, av de voksne.

Ja, jeg tok opp det meste av idol, så jeg har det der.

Nå er ikke jeg heller noen fan av Kurt, men denne gangen sang han best. En "hel" verden kan ikke ta feil eller? Samme det.

Problemet er først og fremst at folk blir lei av han etter kort stund, OG i mellomtiden har Kurt tjent en masse penger. Han har stemme, ingen tvil om det, men han må greie å lage noe selv som virkelig fenger i lengden. Personlig hadde jeg ikke orket å høre mer enn toppen 4 sanger på rad av fyren. Det må være mer variert og spesiellt.

Vi får se nå da, om han greier å gjøre annet enn å imitere Bono. Tjene penger kommer han til å gjøre i bøtter og spann uansett.

Moro var det så lenge det varte - for å si det sånn.

Kurt er ingen musiker, han er en copyist som gauler coverversjoner av kjente låter. Men når det er sagt, før i tiden kjøpte folk «sound», nå kjøper de «image».

Noen av disse glættingene klarer fan ikke lire av seg et brek uten å kle seg omtrent nakne. Fyttefan.

Kurt er en slags «musikalsk anti-helt», og noen mener sågar at han kan synge. Med dagens teknologi kan vel de fleste synge, og Kurt skiller seg ikke mye fra resten av røkla, spør du meg.

Vel, meg bekjent så sang han ikke så veldig mye cover-låter før Idol??

Og du kan si hva du vil om utseende, men stemme, det har han faktisk, og en ganske så fin en også :-)

Beste hilsen fra

Vel, meg bekjent så sang han ikke så veldig mye cover-låter før Idol??

Og du kan si hva du vil om utseende, men stemme, det har han faktisk, og en ganske så fin en også :-)

Beste hilsen fra

Før idol: Da sang han som han til vanlig gjør. Fenrik Lane og bare trege sanger.

Jeg lastet ned noen for å høre, og det var ikke mye å skryte av. Jeg sier ikke at gutten ikke har stemme, for det har han, men han er så ensidig.

Få noen til å forstå dette, så kanskje han har en sjans i lengden. Norge er allerede drittlei, men syntes selvsagt det er stas at han vinner. De har jo måttet kutte ut flere konserter med Kurt, fordi det ikke ble solg nok billetter - null interesse. Det burde vel gi et lite tegn.

Annonse

"Med dagens teknologi kan vel de fleste synge"??

Nei.. mange kan nok klare å rote sammen noe musikk ved hjelp av dagens teknologi, men synge??

Kurt er særegen, i stil og stemme. Han har for det meste sunget coverlåter i Idol, fordi konseptet stort sett inviterer til det og lite annet. Gjør du en god versjon av en kjent låt, får du uttelling for det. Kurt har laget mye musikk med Fenrik Lane. Han har altså i flere år drevet med egenprodusert musikk, og først det siste året etter IDOL-hysteriet begynte, har han drevet med coverlåter. Følger du med overhodet, eller føles det bare så godt å spre møkk overalt?

Før idol: Da sang han som han til vanlig gjør. Fenrik Lane og bare trege sanger.

Jeg lastet ned noen for å høre, og det var ikke mye å skryte av. Jeg sier ikke at gutten ikke har stemme, for det har han, men han er så ensidig.

Få noen til å forstå dette, så kanskje han har en sjans i lengden. Norge er allerede drittlei, men syntes selvsagt det er stas at han vinner. De har jo måttet kutte ut flere konserter med Kurt, fordi det ikke ble solg nok billetter - null interesse. Det burde vel gi et lite tegn.

Den manglende interessen skyldes vel i stor grad tidspresset i hele dette prosjektet. Når Kurt vant Idol skulle det lages en plate i rekortfart. Big failure! Kurt har evner som låtskriver. Hadde han fått litt tid på seg til å lage en plate på egne premisser, hadde nok resultatet vært et annet enn det vi ser i dag. Lunken interesse nå (eller i allefall før World idol) skyldes i stor grad en plate som er ubegripelig platt og kjedelig, og egentlig veldig lite Kurt. Litt mer tålmodighet hadde ført til høyere salg, og mer langvarig interesse. Det lureste de gjør nå, før han eventuelt skal ut i verden, er å lage en ny plate. Noe egenskrevet materiale har han fra før, noe nytt kan han enten lage selv, eller få hjelp til å lage. Han er en personlighet og en stemme som er vel verdt å ta vare på, og jeg håper ikke de ødelegger det med å forsøke å presse ut debutalbumet hans i verden med en gang for å høre kronene klinge. Platen er rett og slett for dårlig til det.

Som jeg sa til signaturen snø, Kurt er ingen musiker, han synger coverversjoner av kjente låter. Ellers er det jo slik at folk kjøper image idag, det var før i tiden de kjøpte sound.

Forøvrig minner lyden av dagens popmusikk meg om dengangen bryggeribilen kolliderte med en dyretransport lastet med grisunger.

Forøvrig takk og hils alle kjente med ønske om et Godt Nyttår.

Mulig jeg tar feil, men jeg innbiller meg Kurt har skrevet en del av låtene på den nye platen... Det er jo utallige vokalister som gjør coverlåter da.... selv om det er som låtskriver man tjener pengene :o)

Tono er digg for låtskriverne :o)

"Med dagens teknologi kan vel de fleste synge"??

Nei.. mange kan nok klare å rote sammen noe musikk ved hjelp av dagens teknologi, men synge??

Kurt er særegen, i stil og stemme. Han har for det meste sunget coverlåter i Idol, fordi konseptet stort sett inviterer til det og lite annet. Gjør du en god versjon av en kjent låt, får du uttelling for det. Kurt har laget mye musikk med Fenrik Lane. Han har altså i flere år drevet med egenprodusert musikk, og først det siste året etter IDOL-hysteriet begynte, har han drevet med coverlåter. Følger du med overhodet, eller føles det bare så godt å spre møkk overalt?

Nei, denne gangen var jeg bare ute etter å fornærme deg personlig. Er så glad jeg lykkes.

Gjest Tristamento

Jeg synes du er patetisk som kommer med ganske kjipe beskyldninger overfor en annen person. Ellers driter jeg forøvrig i hele rørlegger'n, selv om jeg syntes det var kult at han pissa på alle konkurrentene.

...hva synes du om det å ta en innsender som "Pappa Bjørn" seriøst?

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...