Gå til innhold

noen spørsmål ang canon ixus 400 digitalkamera?

Anbefalte innlegg

Gjest håper noen vet

er det noen som har deg og som kan fortelle litt om det?

kan man ta filmsnutter med det?

hvor får man kjøpt det på nettet?

foto og video nett selger de vist til ca 4100.men er det noen som har erfaring med dette firmaet.

må kjøpe det gjennom nettet for har vært på 3 elektriskforretninger i dag og ingen hadde merket canon som de seller.va på elkjøp,exspert og en til.men de hadde jo ikke,

de selges vel på noen foto butikker,men dær e d vel mye dyrere.

tenkte litt på om japan photo selger over nett,og i såfall hva er adressa?

vet dere om elkjøp eller exspert har noen nettsider?

også lurer jeg på om det går ant og finne noen butikker på nettet som selger lampesjermer?

takker for svar

Fortsetter under...

Komplett.no er iallefall dønn seriøse, men ser ut som de er litt dyrere enn den du hadde funnet.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=33113&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr

Jeg ser du har fått adressa til elkjøp, og adressa til expert er faktisk expert.no !

Komplett.no er iallefall dønn seriøse, men ser ut som de er litt dyrere enn den du hadde funnet.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=33113&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr

Jeg ser du har fått adressa til elkjøp, og adressa til expert er faktisk expert.no !

Men på expert.no viser de ikke pris, for de har forskjellig pris fra butikk til butikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...