Gå til innhold

Statsministerens nyttårstale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si meg enig med Tristamento her az. Syns du burde ha kommet med et par eksempler om du mener talen hans inneholdt så mye "tull".

Syns det var en personlig, og fin tale jeg.

Iom. at han nevner "tull" i sammenheng med en ting som han støtter, så er han jo ikke pliktig til å gå inn på en diskusjon om hva som er tull og ikke. Og er han lur så begynner han ikke å diskutere med den utfordringen - det er bare "tull". :-)

"..................."

Gjest strandhai

Iom. at han nevner "tull" i sammenheng med en ting som han støtter, så er han jo ikke pliktig til å gå inn på en diskusjon om hva som er tull og ikke. Og er han lur så begynner han ikke å diskutere med den utfordringen - det er bare "tull". :-)

"..................."

Klart han ikke er pliktig til noesomhelst. Jeg ville bare likt å ha hørt hva han syns var "tull" med talen til statsministeren.

Klart han ikke er pliktig til noesomhelst. Jeg ville bare likt å ha hørt hva han syns var "tull" med talen til statsministeren.

Sikkert mye. Utrolig hva den fyren der klarer å lire av seg av vievann-dryppende og søtladent valgflesk :-)

"...................."

Annonse

Nei, jeg hørte ikke på. Den mannen orker jeg bare ikke.

"Å være god og snill er ikke tidens prestisjefylte ord. Men takk til alle mennesker som har en håndfull godhet. Dere gjør verden til et bedre sted å leve."

Det er vel han som burde begynne. Jeg skjønner fremdeles ikke hva den pytteprosenten gjør som statsminister.

Falske drittsekk.

Gjest Jolly Roger

Gode venn!

Du sier at statsministerens tale inneholder mye tull.

Kan du nevne, la oss si, tre eksempler på dette? Om han sa "mye tull", burde det ikke være vanskelig å finne noen eksempler.

Beste hilsen til deg

Nei, det ønsker jeg ikke, det vil bare ta fokus bort fra det jeg prøvde å få fram med innlegget.

Enten så synes du talen var perfekt. I så fall har jeg provosert deg, og det var ikke meningen.

I motsatt fall trenger du strengt tatt ingen eksempler.

Gjest Jolly Roger

Nei, jeg hørte ikke på. Den mannen orker jeg bare ikke.

"Å være god og snill er ikke tidens prestisjefylte ord. Men takk til alle mennesker som har en håndfull godhet. Dere gjør verden til et bedre sted å leve."

Det er vel han som burde begynne. Jeg skjønner fremdeles ikke hva den pytteprosenten gjør som statsminister.

Falske drittsekk.

Vi bør vel alle begynne med oss selv, tror jeg.

Gjest Tristamento

Nei, det ønsker jeg ikke, det vil bare ta fokus bort fra det jeg prøvde å få fram med innlegget.

Enten så synes du talen var perfekt. I så fall har jeg provosert deg, og det var ikke meningen.

I motsatt fall trenger du strengt tatt ingen eksempler.

Kjære venn,

fins det for deg ingen mellomting mellom å inneholde "masse tull" og å være helt perfekt?

Dessuten: jeg var oppriktig interessert i hva du var uenig med statsministeren i.

Men om du ikke vil fortelle oss det, så blir jo det din sak.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...