Gå til innhold

Da har jeg kjøpt lamineringsmaskin

Anbefalte innlegg

jeg dro på BINDERS og handlet inn lamineringsmaskin og mapper.. så nå skal jeg teste det ut.. Jeg så på både kald og varmlaminering, og fant fort ut at varmlaminering var best.. Hadde sett på nettet at de hadde lamineringsmaskin til 598,-, men den jen gendte opp med kostet 1298,- + 100 ark, så da kom jeg opp i 1577,-.. LITT dyrere enn det jeg hadde trodd, men det får gå. Anser det som en julegave til meg selv!

Merket er LEITZ VT9, noen som kjenner denne??

Nei,, nå ¨må jeg teste den ut!! Tak for tipsene som jeg fikk da jeg spurte om laminering litt tidligere.

PS,. jeg spurte om dette med å laminere 2 sider av gangen, og dette gikk veldig fint sa de.. Jeg fikk en tilbakemelding her at jeg burde lime arkene sammen først.. Men det trengtes ikke!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131308-da-har-jeg-kj%C3%B8pt-lamineringsmaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kengun

Det er samme modell som jeg har. Har hatt den i ca 2 år og er godt fornøyd med den.

Hva bruker dere slikt til da? Jeg bruker å laminere litt på jobb, men kan ikke si å ha hatt bruk for den privat. Noen tips? Trenger noen tips slik at jeg har noen gode grunner til å skaffe meg en ;-)

Hva bruker dere slikt til da? Jeg bruker å laminere litt på jobb, men kan ikke si å ha hatt bruk for den privat. Noen tips? Trenger noen tips slik at jeg har noen gode grunner til å skaffe meg en ;-)

Har du barn ? Tusen unnskyldninger da i tilfelle :o)

Bilder / visittkort etc.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...