Gå til innhold

Tre nøtter for Askepott

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må ha den med, ja...elsker den filmen :)

Men Ingrid på 4 1/2 syntes det var for kjedelig, og ba meg bare rope på henne når det kjekke kom (dvs. når hun danset med prinsen, når det var vakre kjoler osv.)

Men hun ble ikke så imponert. "Det var ikke så mye magi i den filmen" mente hun.

Men jeg får julaftenstemning når jeg ser den, så den er et must!

Annonse

Gjest papirtiger

Jeg irriterer meg alltid grønn over filmer med fortellere der du hører personenen snakke i bakgrunnen. Har ikke sett den filmen på mange år, og for mine stakkars små blir den neppe en del av jula.

Tre nøtter for Askepott er sikkert den mest populære filmen NRK sender, at de ikke kan koste seg på å dubbe den skikkelig.

Hadde vært fint å se en tekstet udubbet versjon også..

Jeg irriterer meg alltid grønn over filmer med fortellere der du hører personenen snakke i bakgrunnen. Har ikke sett den filmen på mange år, og for mine stakkars små blir den neppe en del av jula.

Det er en kjent kjær julestemme - kanskje ikke for deg, men du burde lære dine barn å like den.

Ellers liker jeg ikke dubbing.

Den er en del av min barndom, og om jeg ikke ser hele hver jul så iallfall litt for å komme i den gode varme juleaften stemmningen.

Kommer aldri til å glemme hvor vakker vi syntes prinsen var og den nydelige gjennomgangs melodien. : -)

Hyggelige juleminner fra jeg var barn trer fram i møte med askepott.

Ha ett fint nyttår!

Gjest Tristamento

Dessuten:

...at Tre nøtter til Askepott er blitt en del av vår felles kulturarv, er ganske sikkert og visst. De fleste har sett denne filmen.

Og det er grunnen til at en kunne lage reklame for NetCom med bakgrunn i denne filmen.

"...Askepott!! Din sumlepave!"

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...