Gå til innhold

Grense for ærlighet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Camilla

10

• nanna

5

• Kizza1365380506

2

• siriil

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Vil ikke vite om:

Detaljer fra tidligere forhold

Hvis jeg spør forventer jeg et ærlig svar på:

prostitusjons-greia, og om han har hatt noe på gang med den-og-den (hvis vi møter på noen eller noen virker veldig sjalu ved å se oss sammen o.l.)

(OM jeg VIL spørre er en annen sak)

Vil vite om:

Utroskap, "på grensen-utroskap", følelser for andre (hvis det er noe mer enn en crush)

Gjest Tristamento

Vil ikke vite om:

prostitusjons-greia, og om han har hatt noe på gang med den-og-den (hvis vi møter på noen eller noen virker veldig sjalu ved å se oss sammen o.l.)

Vil vite om:

Utroskap, "på grensen-utroskap", følelser for andre (hvis det er noe mer enn en crush)

Hei!

Ville du vært sammen med en som var prostituert eller hadde vært hos en prostituert?

Vennlig hilsen

Gjest Tristamento

Det var nå en voldsom masing om prostisusjon. Er du eller har du vært hos en prostituert selv eller? Makan...

Hei!

Svare på ditt spørsmål er: nei. Jeg har alltid trodd at kvinner ville ta avstand fra menn som oppsøkte prostituerte. Men av div. innlegg her kan en få inntrykk av at kvinner egentlig ikke bryr seg om mannen har oppsøkt prostituert eller ikke.

Og noe sant i det er det vel også? For det sies jo at de fleste mennsom oppsøker prostituerte, er gift. Så kanskje kvinner foretrekker menn som oppsøker prostituerte?

Vennlig hilsen

Vil ikke vite om:

Vil vite om:

Jeg foretrekker att folk er ærlige, men ikke taktløse.

Syns at disse tingene er viktige å skille fra hverandre.

Konklusjonen blir:

"Ærlig, men ikke for en hver pris"

Annonse

Forståelig det. Personlig ville jeg hatt problemer med å bli satt inn i en seksuell setting jeg absolutt ikke ønsker å delta i.

Hvorfor dette maset om prostitusjon. det er andre ting jeg heller ville være raskere med å spørre om, og ivrig etter å vite svaret etter. ærligheten er viktig, men alt hva han har gjort tidligere er jeg ikke interessert i å vite noe om.

Gjest Bunkholdt

Hei!

Hvem er vel sammen med en som har vært hos en prostituert?

Men problemstillingen er kanskje aktuell for deg?

Vennlig hilsen

Du mener at du aldri ville vært sammen med noen som hadde hatt sex med en prostituert?

Men har du tenkt på at mange kanskje er det uten å vite om det?

Gjest Tristamento

Du mener at du aldri ville vært sammen med noen som hadde hatt sex med en prostituert?

Men har du tenkt på at mange kanskje er det uten å vite om det?

Hei!

Jeg må si at ikke kunne tenke meg å være sammen med en som har oppsøkt prostituert(e). Et slikt syn kanskje overrasker deg?

Jeg har tro på kunnskap om folks personlighet. Om en ikke er så utseendefiksert, vil en kunne merke hvilken personlighet hun/han har.

Vennlig hilsen

Gjest Bunkholdt

Hvorfor dette maset om prostitusjon. det er andre ting jeg heller ville være raskere med å spørre om, og ivrig etter å vite svaret etter. ærligheten er viktig, men alt hva han har gjort tidligere er jeg ikke interessert i å vite noe om.

Har jeg mast? Det var bare et spørsmål for å klargjøre.

Har jeg mast? Det var bare et spørsmål for å klargjøre.

Bare syns det var litt merkelig at du var så interessert i hvordan folk ville reagere om en kjæreste de hadde vært hos en prostituert..og ville bare påpeke at for min egen del er det andre ting jeg setter større pris på å vite. sex med en prostituert er for meg ikke verdens undergang, de er da bare mennesker de også og ofte er det flinkere til å bruke beskyttelse enn fks. tilfeldige man drar med seg hjem fra byen..

Gjest Bunkholdt

Hei!

Jeg må si at ikke kunne tenke meg å være sammen med en som har oppsøkt prostituert(e). Et slikt syn kanskje overrasker deg?

Jeg har tro på kunnskap om folks personlighet. Om en ikke er så utseendefiksert, vil en kunne merke hvilken personlighet hun/han har.

Vennlig hilsen

Nei, det overrasker meg ikke, og er helt i samsvar med hva jeg selv synes. Trodde du noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...