Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag fikk vår lille ***, sitt aller første brev. Brevet var fra UDI, overaskende nok *ler* fikk han bevilget bosettingstilatese i norge, og skal snarest mulig oppsøke politi-/lensmannskontoret. SÅ nå gjenstår det bare at han snarest kommer hjem, mener mamman og pappan til lille ***

Femte juledag, ble vår sønn 3 måneder og ikke nok med det, ble det også dagen vi plutselig kom på hva han skal hete. Og merklig nok, ble det ingen av navnene vi hadde på vår liste *ler* Sånn kan det altså gå.

En ting er sikkert, 2004 er og blir ett godt år. ALT annet vil overaske meg stort.

FOr di som måtte lure. Julen gikk superfint, og over all forventning. Rørende og pakke opp gaver fra besteforeldrene og øvrige venner og familie til lille ***, men det kom kun gledestårer, altså;o)

Klemmer fra en optimistisk og glad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131331-hei-og-godt-nytt-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, får håpe 04 blir et godt år! Høres absolutt ut som om du får det!

Jeg selv har tenkt mye på hvor vi er i prosessen neste jul. Håper jeg og kan vite at jeg har et barn som venter ( i beste fall allerede har det i armene!)

Lykke til videre - vet dere mer om når dere kan dra?

mariaa1365380624

Hei!!

Flott å høre at julen gikk så bra for dere også!! Jeg gruet meg egentlig masse til denne julen, men da vi fikk tildelt vår lille prins på bittelillejulaften, ble det en vanvittig god jul!! Vi venter også spent på når vår lille kommer hjem til mamma og pappa!! Håper at dere snart får gullet hjem!! Lykke til!!

Hei!!

Flott å høre at julen gikk så bra for dere også!! Jeg gruet meg egentlig masse til denne julen, men da vi fikk tildelt vår lille prins på bittelillejulaften, ble det en vanvittig god jul!! Vi venter også spent på når vår lille kommer hjem til mamma og pappa!! Håper at dere snart får gullet hjem!! Lykke til!!

Du må jo virkelig hatt den beste julen ever. Blir vel vannskelig og skulle "toppe" den julepresangen til nesteår vil jeg tro;o)

Lykke til videre, du også:o)

Klem

Annonse

Ja, får håpe 04 blir et godt år! Høres absolutt ut som om du får det!

Jeg selv har tenkt mye på hvor vi er i prosessen neste jul. Håper jeg og kan vite at jeg har et barn som venter ( i beste fall allerede har det i armene!)

Lykke til videre - vet dere mer om når dere kan dra?

Hei!

Nå husker jeg ikke i farten når dere ble godkjente, men om du ikke har barnet neste jul, så kan det vel uansett ikke være langt unna:o) (sånn ca. fra korea-norge, men, men)

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...