Gå til innhold

Trenger motivasjon til å slanke meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se deg i speilet. Er du fornøyd med det du ser?

Hvis nei: Vel, da bør motivasjonen komme av seg selv, og gjør den ikke det så kan du bare takke deg selv for at du ikke tør å vise deg i bikini til sommeren.

I dette øyeblikk har du tross alt god tid. Det er ikke tilfelle om 3 mnd. Altså har du ikke noe annet valg enn begynne. Nå!

Lykke til!

(Jeg er heller ikke fornøyd med det jeg ser i speilet, og begynner derfor hardkjøret til mandag).

Begynn å tren, og så tenker du på hvor mye lettere det er å jogge bortover uten de tre ekstra kiloene? eller bestill deg tur til syden? Eller bare BEGYNN, og så kommer motivasjonen etter hvert når resultatene melder seg?

Man skal ikke jogge når man er overvektig. Det sliter på kroppsdeler som ikke er fordelaktig.

Gjør du derimot det, så kjøp joggesko med ordentlige dempere, og jogg helst ikke på asfalt, men i terreng. Har du kropp til å takle ujevnheter i skogen, eller løyper? Ikke bra å trå over heller, men bedre enn asfalt.

Gå isteden du. Gå lange turer, hjemme, eller på fjellet. Til å begynne med iallefall. Så kan du jo få eget treningsopplegg på treningstudio etterhvert. Du begynner et sted vet du :-)

Hvis nei: Vel, da bør motivasjonen komme av seg selv, og gjør den ikke det så kan du bare takke deg selv for at du ikke tør å vise deg i bikini til sommeren.

I dette øyeblikk har du tross alt god tid. Det er ikke tilfelle om 3 mnd. Altså har du ikke noe annet valg enn begynne. Nå!

Lykke til!

(Jeg er heller ikke fornøyd med det jeg ser i speilet, og begynner derfor hardkjøret til mandag).

" og gjør den ikke det så kan du bare takke deg selv for at du ikke tør å vise deg i bikini til sommeren."

Kanskje h*n er en mann ;o)

Pappa Bjørn

Lykke til!

Har du bilde av deg selv i undertøy eller badetøy? Heng det på kjøleskapet eller det skapet hvor fristelsene er plassert. Da tenker man seg gjerne om to ganger før man åpner skapet og tar seg noe digg utenom måltidet.

Du er i alle fall ikke alene4. Jeg hadde ikke som nyttårsforsett å gå ned i vekt, men jeg gadd heller aldri begynne 2 måneder før jul. Det jeg måtte klare å miste ville uansett komme på i dette gildet her. Så Jeg skal få en bedre livstil uavhengig om det er nyttår eller ikke, men fordi julen er over.

Røykern derimot, den går grunnet det nye året. Ikke fordi jeg strever med helse og samvittighetsspørsmål, men fordi jeg er steinblakk og har ikke råd til å røyke mer.

Lykke til da. Førstemann ned 5?*L*

Annonse

Pappa Bjørn

Har du bilde av deg selv i undertøy eller badetøy? Heng det på kjøleskapet eller det skapet hvor fristelsene er plassert. Da tenker man seg gjerne om to ganger før man åpner skapet og tar seg noe digg utenom måltidet.

Du er i alle fall ikke alene4. Jeg hadde ikke som nyttårsforsett å gå ned i vekt, men jeg gadd heller aldri begynne 2 måneder før jul. Det jeg måtte klare å miste ville uansett komme på i dette gildet her. Så Jeg skal få en bedre livstil uavhengig om det er nyttår eller ikke, men fordi julen er over.

Røykern derimot, den går grunnet det nye året. Ikke fordi jeg strever med helse og samvittighetsspørsmål, men fordi jeg er steinblakk og har ikke råd til å røyke mer.

Lykke til da. Førstemann ned 5?*L*

Den skulle opp til forfatteren av tråden, men du får lov å lese siden den havnet hos deg.

Godt nytt år forresten.*S*

Jeg skal ikke slanke meg, men jeg er meget lat.

Tvinger meg selv til å løpe 3 ganger i uken, men finner på alt mulig rart for å skulke :/

Men til jul fikk jeg 11 timer PT i gave! EN skikkelig sncaksy fyr som er motivasjon nok i seg selv!

Så tips er at du skaffer deg en sexy PT!

Gjest alternativer

Du kan jo love deg selv et nytt klesplagg eller annen premie ved bestemte milepæler.

Hvis det er noen form for mosjon du synes er moro, kan mer mosjon gjøre det aller meste av slanke-jobben for deg. Da blir bedre fysisk og psykisk form en premie i seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...