Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå når begravelsen er ferdig er det værste over. Nå kan vi få ro...

Det var en fin sermoni... Kirken var overfylt med blomster og kranser. Og herregud, så masse mennesker som kom!! Det var mange jeg ikke visste hvem var engang, og det gjorde meg litt forvirret... - men det er da man gjerne tenker over at han har hatt et liv 'utenom oss familie også.

Kirken var så full at det ikke var nok plass, folk sto utenfor også!

Det var så godt å se, pappa var en mann som var godt likt av mange. Han har betydd noe for så mange!

Det gjorde godt.

Skrevet

Både trist og godt å få det overstått. Tenker på deg.

*klem*

Skrevet

Skjønner hva du mener.

Nå går det framover igjen. Det vante fortsetter som før og du vïl sitte igjen med gode minner om din far.

Skrevet

Kondolerer..

Da mine besteforeldre døde var også kirka full. Det føltes godt å se at så mange mennesker hadde brydd seg om dem.

Håper det går bra med deg...

Skrevet

Kondolerer. Godt å være ferdig med begravelsen, kan jeg tenke meg. Pass på deg sjøl.

Skrevet

Hei, kondolerer. Tenker det er godt for alle å se at dere ikke var alene på en sånn dag. En begravelse er en kjempe påkjenning. Ta vare på deg selv i kveld og alle andre kommende kvelder....

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...