snuble1365380625 Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Er det noen som vet hvor lenge etter en operasjon sting kan komme ut? 0 Siter
Poetica Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Sånne selvoppløselige skal vel være ute etter ei uke. Mine er ikke ute, og nå i dag er det akkurat en måned siden jeg ble operert. I stedet er de blitt betente. Snadder, ja. ;o) 0 Siter
toci Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 I sommer kom det en lang, tynn tarm av en tråd ut av blindtarmsåret til min søster. Hun fjernet blindtarmen for ganske nøyaktig to år siden.. Så det er ikke lett å si, selvoppløselig eller ikke. 0 Siter
Line Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Sånne selvoppløselige skal vel være ute etter ei uke. Mine er ikke ute, og nå i dag er det akkurat en måned siden jeg ble operert. I stedet er de blitt betente. Snadder, ja. ;o) Uffda... kanskje du burde få dem tatt ut så det får gro ordentlig isteden :-/ Godt nytt år, Poetica! Jammen er det bra lenge siden jeg har sett eller hørt noe fra deg! Mailadressen din forsvant med den forrige pcn min... *Nyttårsklem* 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg hadde et par sting igjen etter et lite inngrep og det ble sagt at de skulle løsne av seg selv i løpet av 10 dager. Vel, etter 3 uker tasset jeg til legen og fikk dem fjernet, de satt like godt de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.