Gå til innhold

Ha-det-bra folks ! :o)

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg ha meg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause fra DOL.

Er lei av å engasjere meg i det som tilsynelatende er spennende diskusjoner, men som plutselig går over i personangrep hinsides all fornuft.

Jada, jeg vet at man velger selv om man involverer seg eller ikke, men problemet er at personangrepene kommer som lyn fra klar himmel...og det gidder jeg ikke mer.

Det har ellers vært både moro og lærerikt å være her, så jeg ville bare si ha-det-bra :o)

Hvis jeg mot formodning skulle dukke opp på gjestevisitt en søndagsmorgen for å få vite hvor lenge steiken skal stå i ovnen e.l. håper jeg dere er hjelpsomme som alltid :o)

Klem, til nesten alle ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131348-ha-det-bra-folks-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QuePasta

Dersom du ikke ønsker å synke ned på samme nivå som den andre diskusjonsparten, kan det være en ide å ignorere alle tilsvar som inneholder personangrep, er nedlatende e.l.

Det gjør ikke deg til en "taper" i diskusjonen. Alle som leser trådene her kan forstå hvorfor man kan velge å ikke svare.

Men det er klart, det er ikke alltid like lett å ignorere ufine debattanter, det skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131348-ha-det-bra-folks-o/#findComment-805325
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...