Gjest brusa Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Nå skal jeg ha meg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause fra DOL. Er lei av å engasjere meg i det som tilsynelatende er spennende diskusjoner, men som plutselig går over i personangrep hinsides all fornuft. Jada, jeg vet at man velger selv om man involverer seg eller ikke, men problemet er at personangrepene kommer som lyn fra klar himmel...og det gidder jeg ikke mer. Det har ellers vært både moro og lærerikt å være her, så jeg ville bare si ha-det-bra ) Hvis jeg mot formodning skulle dukke opp på gjestevisitt en søndagsmorgen for å få vite hvor lenge steiken skal stå i ovnen e.l. håper jeg dere er hjelpsomme som alltid ) Klem, til nesten alle ;o) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Og der marsjerer DOLer nr. 18348 ut døren til akkompagnement av lyden fra sitt eget tastatur, som forøvrig har tjent så trofast i tykt og tynt. Fanfare avgitt! 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Dersom du ikke ønsker å synke ned på samme nivå som den andre diskusjonsparten, kan det være en ide å ignorere alle tilsvar som inneholder personangrep, er nedlatende e.l. Det gjør ikke deg til en "taper" i diskusjonen. Alle som leser trådene her kan forstå hvorfor man kan velge å ikke svare. Men det er klart, det er ikke alltid like lett å ignorere ufine debattanter, det skjønner jeg godt. 0 Siter
huufsa Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Trist at du forsvinner, brusa... Da vet vi jo begge om èn som sitter og gnir seg i hendene, sant? H*n er sikkert kjempefornøyd nå... :-( 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Auda, ikke la deg provosere av dette. Han har sikkert ikke ballast fra noe matnyttig. Han sitter bare hjemme og er trist og forbannet over at vi har det bra. 0 Siter
sigga Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Ja, sånn er det her inne og sånn er det "der ute"... håper ikke jeg har bidratt til å skremme deg vekk. Jeg skal iallefall svare deg på spørsmål om søndagssteika di hvis du lurer..... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Skriv en melding så skal jeg heller stikke innom å lage maten for deg. Håper å se deg igjen sanrt.*S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.