Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Elkjøp er en butikkjede som er grunnlagt, eid og drevet av kjeltringpakk. De som jobber der må være tyver å kjeltringer på vegne av eierne. Når du går inn i en Elkjøp butikk blir du utsatt for regelrette lureri og svindelforsøk alltid.

Lær av denne feilen og aldri gå til Elkjøp igjen.

Innimellom lurer de seg selv også. For to år siden da vi kjøpte ny TV hadde de priset den 6000 kroner feil. Fikk en TV til 14 00 kroner for rundt 8000, noe vi oppdaget ved en tilfeldighet etter et par måneder. :-D

Innimellom lurer de seg selv også. For to år siden da vi kjøpte ny TV hadde de priset den 6000 kroner feil. Fikk en TV til 14 00 kroner for rundt 8000, noe vi oppdaget ved en tilfeldighet etter et par måneder. :-D

Betalte du 8000 kr for en tv som egentlig kostet 1400?

Som frisøren min sa en gang; jeg pleier å ta 300 kr, men siden det er deg, skal du få det til 350..

Hun MENTE 250.

:o)

På en garasjedør i nærheten av min gamle leilighet sto det et digert skilt med teksten "Garasje" - forbudt for uvedkommende. Inkludert anførselstegnene rundt "garasje". Jeg lurer på hva som -egentlig- var der inne?

Det er som om noen sier "Godt jobba" og vifter med to fingre fra hver hånd i været. Hva betyr det?

En annen sak som er irriterende er alle de som skriver GODT NYTTÅR på julekortene de sender...de ønsker meg kanskje ikke mer godt enn akkurat nyttårsdagene????

Gjest uten signatur

Skal du ha SERVICE må du handle andre steder enn Elkjøp vet du!

For å selge billigst mulig må en jo kutte et annet sted enn prisene. Elkjøp har vlagt å kutte på serviceen.

Vi kjøper hos en koselig liten lokal butikk vi. Får skikkelig service og betaler gladelig mer for det.

Deilig å slippe den irritasjonen der! Uff...

Gjest uten signatur

Får håpe de solgte riktig mange av dem! hehe... Hadde de godt av! Sleske Elkjøp...

Annonse

Gjest ChiengMai

Betalte du 8000 kr for en tv som egentlig kostet 1400?

Som frisøren min sa en gang; jeg pleier å ta 300 kr, men siden det er deg, skal du få det til 350..

Hun MENTE 250.

:o)

Hehe 14 000. Det er alltid noen nuller for lite, og da særlig når lottogevinsten kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...