Gjest lei av dette Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Ikke svar på Tristamentos angrep!! Kun på den måten kan vi kanskje slippe hans idioti her. Ingenting du skriver kan endre hans væremåte, så spar deg selv og oss for pisspreiket hans. 0 Siter
Gjest Slapp nå av da Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hvilke angrep snakker du om??? 0 Siter
huufsa Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Send all dokumentasjon på sjikanereing på mail til webbis! :-)) Det har jeg tenkt til... 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Send all dokumentasjon på sjikanereing på mail til webbis! :-)) Det har jeg tenkt til... Kjære venn! Det gjelder vel også egne debatter som rettes mot PERSON, ikke sak? Oppfordringer om å ekskludere noen fra å delta i debatter? Hvorfor er det så vanskelig å diskutere sak -- hvorfor må en alltid komme med personangrep? Vennlig hilsen 0 Siter
huufsa Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Kjære venn! Det gjelder vel også egne debatter som rettes mot PERSON, ikke sak? Oppfordringer om å ekskludere noen fra å delta i debatter? Hvorfor er det så vanskelig å diskutere sak -- hvorfor må en alltid komme med personangrep? Vennlig hilsen *ignorerer* 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 *ignorerer* *smiler hjertelig til deg* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 *ignorerer* Du klarte det nesten :-) Men du må ikke svare ignorerende, du må la være å svare. "....................." 0 Siter
huufsa Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Du klarte det nesten :-) Men du må ikke svare ignorerende, du må la være å svare. "....................." :-) *øve mere* 0 Siter
Sør Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 :-) *øve mere* Er det ikke så lett som du trodde? ;-) *klem* 0 Siter
huufsa Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Er det ikke så lett som du trodde? ;-) *klem* Jeg er nybegynner, assa :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.