Gå til innhold

Tristamento = mislykket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

14

• SierDuDet

7

• nanna

6

• naiv

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest tidligere ikke undertegnet

Jeg har aldri angrepet noen "ikke undertegnet" som har vært uenige med meg.

Jeg har derimot angrepet "ikke undertegnede" som har slengt dritt med "ikke undertegnet", for å "beskytte" sitt eget nick.

Mulig du er en av disse, og ja: I så fall er en diskusjon meningsløs.

Jeg brukte 'ikke undertegnet' fast på den tiden. Hadde ikke fast nick. Det var DU som påsto at jeg hadde det, og at 'ikke undertegnet' var noe jeg brukte bare fordi jeg ikke torde klage på deg under mitt egentlige nick. Som da altså ikke fantes. hehe...

Men som sagt, av erfaring vet jeg at VIL du ikke forstå, så GREIER du ikke forstå. Så nå stopper jeg før jeg får høre mer om hvilken utrolig idiot akkurat jeg er som våger å gå imot deg.

Annonse

Jeg har jo hatt mange hyggelige diskusjoner med Jacob. Hvis han er samme person som vi finner bak mislykket/tristamento etc, bør jeg aldri nærme meg internett igjen. Da er jeg så lettlurt at jeg bør konvertere til islam.

Det er da merkelig at jeg var den eneste på Dol som så denne 'outingen'? Jeg husker godt hvem som skrev det også, men det skal jeg la ligge.

Gjest Tristamento

Jeg gjorde det samme i forhold til den min teori sier at det er (dog uten å oute noe nick), men sånn at han selv med 100 % sikkerhet forsto hvem jeg siktet til.

Innlegget ble slettet etter sånn ca. 15 min. Om det var han som ba om det eller om det var webbis som syntes jeg gikk for langt, vites ikke.

Jeg sammenlignet innleggne til Mislykket med han jeg tror det er, og de benyttet seg ikke bare av nøyaktig samme skrivemåte (og det er få på dol som ordlegger seg på mislykkets særegne, og svært gode måte sett i forhold til fag-norsk), men når denne personen blir hisset opp i diskusjoner hvor han bruker sitt eget nick, så bruker han til og med nøyaktig samme uttrykk og setninger som Mislykket. Indirekte trussler sitter også løst, nøyaktig som når det gjelder Mislykket.

Dersom jeg har rett, noe jeg er godt over 90 % sikker på, så vet personen det godt. Det har medført at innlegg av denne personen skrevet med hans "vanlige" nick de siste månedene, viker utrolig langt fra innlegg skrevet med hans "vanlige" nick for 6 mnd siden. Skulle tro han prøvde seg på en forvandling bevisst.

Nå virker jeg rabiat her, men fyren hang seg på alt jeg skrev her med personlige karakteristikker i svært, svært lang tid, og hadde full kontroll på et hvert innlegg jeg har skrevet på dol i løpet av mine snart 5 år her. Og det sier, som du som også har vært her en stund vet, ganske mye. For jeg har tross alt skrevet en hel del. Det at vi også har møtt hverandre, jeg kjenner hans identitet og han kjenner sannsynligvis min, gjorde en periode at jeg ble noe skeptisk i forhold til hans ekstreme trang til å nærmest føre logg over alt jeg skrev her.

Derfor sjekket jeg min mistanke rimelig nøye etter at fyren faktisk kom med noen indirekte trusler til meg via sitt vanlige nick og sin "mislykket"-skrivestil, og jeg hadde vært villig til å sette penger på at jeg har rett dersom dette lot seg bevise.

For øvrig har ikke fyren slengt så mye som et vondt ord til meg etter at jeg nærmest "outet" han her og fyren dermed forsto at jeg visste hvem han var, noe som ikke akkurat gjorde min mistanke mindre.

SDD,

det er intet mindre enn tragisk å se deg late som om du vet hvem jeg er. Latterlig!

Du har tidligere blamert deg ved å påstå at jeg sto bak "Ha-vanskelig".

Ikke annet enn en blank løgn fra din side,

At Webmaster kan ha slettet noen av dine innlegg der du blottlegger en besettelse for meg, er godt mulig. Jeg vet ikke.

Har du noe å komme med, er det bare å komme med det... :)

Vennlig hilsen

Gjest Tristamento

Jeg brukte 'ikke undertegnet' fast på den tiden. Hadde ikke fast nick. Det var DU som påsto at jeg hadde det, og at 'ikke undertegnet' var noe jeg brukte bare fordi jeg ikke torde klage på deg under mitt egentlige nick. Som da altså ikke fantes. hehe...

Men som sagt, av erfaring vet jeg at VIL du ikke forstå, så GREIER du ikke forstå. Så nå stopper jeg før jeg får høre mer om hvilken utrolig idiot akkurat jeg er som våger å gå imot deg.

Det du opplever er SDD måte å argumentere på...

Det er synd søk på DOL ikke fungerer -- det kunne vært interessant å se hva SDD og en del andre selvrettferdige har produsert av innlegg her på DOL de siste årene.

Men jeg skal gi SDD e n ting: å bli utsatt for direkte kopiering av nick, slik hun/han er blitt, er IKKE bra. Så om SDD er blitt litt paranoid av den grunn, er hun/han unnskyldt. Synes jeg.

Vennlig hilsen

Gjest Tristamento

Misforstå meg rett. Mislykket / Tristamento / Jacob er ondskapsfull og sårer mennesker med fullt overlegg. Det er trist ;-)

Det morsomme er at han ikke er så uendelig smart som han tror.

favn,

hvorfor kaller du meg Jacob?

Hvorfor lyver du?

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest Tristamento

Jeg kaller deg Jacob fordi din venninne *** på Dol har kalt deg Jacob.

Dessuten: Jeg lyver aldri. Kan du si det samme?

favn,

du påstår at du ikke lyver. Likevel presenterer du i samme innlegg ikke mindre enn to løgner:

"Jeg kaller deg Jacob fordi din venninne *** på Dol har kalt deg Jacob."

1) du påstår at jeg blir kalt Jacob av min "venninne"

-- du er da ikke min venninne! :)

2) Jeg har ingen venninne på DOL

Venner/venninner har man IRL, ikke på DOL. Iallfall er det slik med meg og dem jeg kjenner. Kanskje det er annerledes for deg?

Herved er du avslørt som en løgner.

Vennlig hilsen

favn,

du påstår at du ikke lyver. Likevel presenterer du i samme innlegg ikke mindre enn to løgner:

Venner/venninner har man IRL, ikke på DOL. Iallfall er det slik med meg og dem jeg kjenner. Kanskje det er annerledes for deg?

Vennlig hilsen

Da du kaller de fleste på Dol 'kjære venn', skulle man kanskje tro at du har flust med venner her? I rest my case...

Det skulle selvsagt stå: 'Din venninne *** har på Dol kalt deg Jacob.'

Gjest Jolly Roger

favn,

Vennlig hilsen

"2) Jeg har ingen venninne på DOL

Venner/venninner har man IRL, ikke på DOL. Iallfall er det slik med meg og dem jeg kjenner. "

Så da har det altså bare vært tull de gangene du har begynt innleggene med "kjære venn" eller "gode venn"?

*Snufs*

Gjest Tristamento

Da du kaller de fleste på Dol 'kjære venn', skulle man kanskje tro at du har flust med venner her? I rest my case...

Det skulle selvsagt stå: 'Din venninne *** har på Dol kalt deg Jacob.'

favn,

så lenge du påstår at jeg har en venninne her på DOL og/eller insinuerer at jeg har kalt meg "Jacob" lyver du!

Så enkelt er det.

Hva med for en gangs skyld beklage løgnen din -- trekke påstanden om at jeg er "Jacob" tilbake -- og i mindre grad konsentrere deg om meg som person.

Er det ikke bedre å diskutere sak?

Vennlig hilsen

Gjest Tristamento

"2) Jeg har ingen venninne på DOL

Venner/venninner har man IRL, ikke på DOL. Iallfall er det slik med meg og dem jeg kjenner. "

Så da har det altså bare vært tull de gangene du har begynt innleggene med "kjære venn" eller "gode venn"?

*Snufs*

Hei!

På norsk er det vanlig å titulere en med "venn" som ettegn på at ens intensjoner er vennlige. Men aldri har jeg omtalt noen her på DOL som "venn". Jeg kjenner ingen av dere, og er ikke så psykelig opptatt i deres personer at jeg vil bli kjent med dere.

Vi er da her for å diskutere sak, ikke person!

Beste hilsen

Gjest Jolly Roger

Hei!

På norsk er det vanlig å titulere en med "venn" som ettegn på at ens intensjoner er vennlige. Men aldri har jeg omtalt noen her på DOL som "venn". Jeg kjenner ingen av dere, og er ikke så psykelig opptatt i deres personer at jeg vil bli kjent med dere.

Vi er da her for å diskutere sak, ikke person!

Beste hilsen

"På norsk er det vanlig å titulere en med "venn" som ettegn på at ens intensjoner er vennlige. "

Det er jo ikke det, da.

Men det var uansett greit å få det avklart.

Gjest Tristamento

"På norsk er det vanlig å titulere en med "venn" som ettegn på at ens intensjoner er vennlige. "

Det er jo ikke det, da.

Men det var uansett greit å få det avklart.

Hei!

Mener du at en ikke adresserer mennesker som "venn" for å vise at intensjonene er vennlige?

Ja, ja...

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...