Gå til innhold

Tristamento = mislykket?

Anbefalte innlegg

favn,

så lenge du påstår at jeg har en venninne her på DOL og/eller insinuerer at jeg har kalt meg "Jacob" lyver du!

Så enkelt er det.

Hva med for en gangs skyld beklage løgnen din -- trekke påstanden om at jeg er "Jacob" tilbake -- og i mindre grad konsentrere deg om meg som person.

Er det ikke bedre å diskutere sak?

Vennlig hilsen

Tøysegutten. Vil du kanskje at jeg skal sitere hva *** skrev?

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

14

• SierDuDet

7

• nanna

6

• naiv

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tristamento

Jeg vil! Jeg vil!

:ivrig:

Du synes ikke det er betenkelig at "favn" ikke klarer å forstå at jeg ikke har noe med denne "Jacob" å gjøre?

Istedenfor å lytte til meg og Webansvarlig fortsetter han/hun å spre den samme idiotiske løgnen.

Ja, ja...

Gjest Sheila E

Du synes ikke det er betenkelig at "favn" ikke klarer å forstå at jeg ikke har noe med denne "Jacob" å gjøre?

Istedenfor å lytte til meg og Webansvarlig fortsetter han/hun å spre den samme idiotiske løgnen.

Ja, ja...

Er du redd noen skal avsløre ditt egentlige n i c k?

Annonse

Gjest Tristamento

Det gjør jeg aldeles ikke. *geiper*

Hei!

Du har absolutt ikke noe faglig grunnlag for å si at jeg forsøker å etterligne "Sør".

I motsetning til Sør produserer jeg ikke språklige feil på rad og rekke.

Eneste kontaktpunkt mellom henne/ham og undertegnede må vel være at begge hilser med vennlighet.

Men det er vi neppe alene om!

Vennlig hilsen

Hei!

Du har absolutt ikke noe faglig grunnlag for å si at jeg forsøker å etterligne "Sør".

I motsetning til Sør produserer jeg ikke språklige feil på rad og rekke.

Eneste kontaktpunkt mellom henne/ham og undertegnede må vel være at begge hilser med vennlighet.

Men det er vi neppe alene om!

Vennlig hilsen

*poff*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...