Gå til innhold

Trening av beina


Han nye

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er utrolig kjedelig å trene beina har mista helt motivasjonen til å trene dem.... Hvordan få motivasjon til å trene dem?

Trener knebøy, lårcurl, legexention,tåhev 12rep på alle øvelsene..har trenet beinpress...jeg klarer/gidder ikke ta meg helt ut fordi det er så kjedelig.Jeg trenger råd til treningen/motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"You can't build a house without foundation", og det ligger noe i det.

Med beintrening øker du veksthormon produksjonen i kroppen som vil også gjøre overkroppen større og sterkere.

Kanskje motivasjon nok?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det med Synch. Trener du underkroppen vil også overkroppen vokse.

Personlig synes jeg ben er artig å trene, i hvert fall på en god dag der jeg ikke er slapp og trøtt, dette gjelder for så vidt hele kroppen. Liker ikke å trene noe særlig da jeg er veldig slapp osv.

Kanskje en trenings film (pumpefilm) kan gjøre susen? Jeg vet ikke jeg, det har i allefall hjulpet meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Min erfaring går på at folk ofte trener beina for hardt. Dersom du ikke har overskudd, er opplagt og har framgang, forsvinner motivasjonen som den gamle klisjeen sier, som dugg for sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

"You can't build a house without foundation", og det ligger noe i det.

Med beintrening øker du veksthormon produksjonen i kroppen som vil også gjøre overkroppen større og sterkere.

Kanskje motivasjon nok?=)

Jeg liker også godt å trene beina. For meg har det en slags psykologisk effekt, da jeg har (forholdsvis) sterke bein i forhold til kroppen generelt. Altså gir det motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også godt å trene beina. For meg har det en slags psykologisk effekt, da jeg har (forholdsvis) sterke bein i forhold til kroppen generelt. Altså gir det motivasjon.

Det handler om kunnskap.

Personlig tillpasset treningsopplegg. Trening som gir resultater.

Dette vet John Gunnar mye om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...