Gjest jeg syntes ivertfall det Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Er det andre som syntes at hun americanske, Kelly et eller annet virket sur under hele opptellinga av poeng? Andre smilte da de fikk 5 poeng, mens hun surmulte da hun fikk 10 feks? 0 Siter
Gjest hun var nok sikker på å vinne Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hun trodde vel helt fra programmet startet at hun skulle vinne. Og da hun så at det ikke var tilfellet ble hun sur. Det ville vel du også ha blitt hvis du var så sikker på å vinne. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Og hvem ga henne ti poeng om jeg tør spørre? Ikke for det, det så mer enn tydelig ut som om ho trodde ho skulle vinne over hobbiten. :-D 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Og hvem ga henne ti poeng om jeg tør spørre? Ikke for det, det så mer enn tydelig ut som om ho trodde ho skulle vinne over hobbiten. :-D Ingen ga ho 10 poeng, vel? Eller kanskje Norge gjorde det? *tenke* Kurt fikk i alle fall 10 poeng av alle mulige utenom den pan-arabiske folkejuryen. Sistnevnte jury hadde dessuten Tyskland på topp. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Ingen ga ho 10 poeng, vel? Eller kanskje Norge gjorde det? *tenke* Kurt fikk i alle fall 10 poeng av alle mulige utenom den pan-arabiske folkejuryen. Sistnevnte jury hadde dessuten Tyskland på topp. Norge ga henne 10 poeng. (Ikke det at jeg så på, altså! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.