Grip Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hadde du det moro? Jeg var for første gang i front i fyrverkeriinnkjøpsavdelingen. Bestått, tror jeg. Godt nytt år :-) Godt Nyttår til deg også. Morro på nyttårsaften? Tja.. Jeg liker best å ha det morro andre deler av året, gjerne store deler. Eller for å si det slik; Man bør ha det morro når man føler for det. Det vil si at man *kan* ha det morro nyttårsaften, men ikke nødvendigvis. Jeg kan altså ha det mer morro den 3. januar eller den 8. februar eller noe sånt. Det er vanskelig å si. Slik kollektiv lykke som man ofte aner på nyttårsaften, finner jeg litt anstrengt. Da skal det klemmes og kysses og i det hele tatt. Jeg er jo en munter person av natur og trenger egentlig ikke fyrverkeri for å ta av...spesielt ikke hvis det er kommunen som fyrer av. .... Som du ser er tankene ennå ikke helt klare for dagens plikter, men føler nå et press i retning av å komme i gang med noe matnyttig i det nye året. Hvordan er det med deg? Skal vi sette i gang med noe som det kan bli brød og penger av, tror du, rett og slett komme oss i arbeid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131393-forbud-mot-privat-fyrverkeri/page/2/#findComment-806974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Godt Nyttår til deg også. Morro på nyttårsaften? Tja.. Jeg liker best å ha det morro andre deler av året, gjerne store deler. Eller for å si det slik; Man bør ha det morro når man føler for det. Det vil si at man *kan* ha det morro nyttårsaften, men ikke nødvendigvis. Jeg kan altså ha det mer morro den 3. januar eller den 8. februar eller noe sånt. Det er vanskelig å si. Slik kollektiv lykke som man ofte aner på nyttårsaften, finner jeg litt anstrengt. Da skal det klemmes og kysses og i det hele tatt. Jeg er jo en munter person av natur og trenger egentlig ikke fyrverkeri for å ta av...spesielt ikke hvis det er kommunen som fyrer av. .... Som du ser er tankene ennå ikke helt klare for dagens plikter, men føler nå et press i retning av å komme i gang med noe matnyttig i det nye året. Hvordan er det med deg? Skal vi sette i gang med noe som det kan bli brød og penger av, tror du, rett og slett komme oss i arbeid? Tungt å komme i gang, ja. Har en Stor Bunke Meget Blandet her for bedømming, noen nord, noen ned, andre kan se våren lyst i møte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/131393-forbud-mot-privat-fyrverkeri/page/2/#findComment-806988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.