Gå til innhold

Forbud mot privat fyrverkeri

Anbefalte innlegg

Hadde du det moro? Jeg var for første gang i front i fyrverkeriinnkjøpsavdelingen. Bestått, tror jeg.

Godt nytt år :-)

Godt Nyttår til deg også.

Morro på nyttårsaften? Tja.. Jeg liker best å ha det morro andre deler av året, gjerne store deler.

Eller for å si det slik; Man bør ha det morro når man føler for det. Det vil si at man *kan* ha det morro nyttårsaften, men ikke nødvendigvis.

Jeg kan altså ha det mer morro den 3. januar eller den 8. februar eller noe sånt. Det er vanskelig å si.

Slik kollektiv lykke som man ofte aner på nyttårsaften, finner jeg litt anstrengt. Da skal det klemmes og kysses og i det hele tatt.

Jeg er jo en munter person av natur og trenger egentlig ikke fyrverkeri for å ta av...spesielt ikke hvis det er kommunen som fyrer av.

....

Som du ser er tankene ennå ikke helt klare for dagens plikter, men føler nå et press i retning av å komme i gang med noe matnyttig i det nye året.

Hvordan er det med deg? Skal vi sette i gang med noe som det kan bli brød og penger av, tror du, rett og slett komme oss i arbeid?

Fortsetter under...

Godt Nyttår til deg også.

Morro på nyttårsaften? Tja.. Jeg liker best å ha det morro andre deler av året, gjerne store deler.

Eller for å si det slik; Man bør ha det morro når man føler for det. Det vil si at man *kan* ha det morro nyttårsaften, men ikke nødvendigvis.

Jeg kan altså ha det mer morro den 3. januar eller den 8. februar eller noe sånt. Det er vanskelig å si.

Slik kollektiv lykke som man ofte aner på nyttårsaften, finner jeg litt anstrengt. Da skal det klemmes og kysses og i det hele tatt.

Jeg er jo en munter person av natur og trenger egentlig ikke fyrverkeri for å ta av...spesielt ikke hvis det er kommunen som fyrer av.

....

Som du ser er tankene ennå ikke helt klare for dagens plikter, men føler nå et press i retning av å komme i gang med noe matnyttig i det nye året.

Hvordan er det med deg? Skal vi sette i gang med noe som det kan bli brød og penger av, tror du, rett og slett komme oss i arbeid?

Tungt å komme i gang, ja. Har en Stor Bunke Meget Blandet her for bedømming, noen nord, noen ned, andre kan se våren lyst i møte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...